Performancing Metrics

جرای سیاست‌های بازار کار نیازمند بودجه و اعتبار | اتاق خبر
کد خبر: 337723
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 11:04
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نهادهای حامی کسب‌های خرد و کوچک در راستای اجرا سیاست‌های بازار کار، گفت: اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند بودجه و اعتبار است.

اتاق خبر: حسن طایی روز 8 اردیبهشت‌ماه در سفر به شهرکرد در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند بودجه و اعتبار است که در صورت تامین بودجه می‌توان این سیاست‌ها را تنظیم کرد.

وی افزود: لازم است از نهادهای حامی کسب‌های خرد و کوچک مانند نهادهای بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک‎‌های خصوصی و صندوق‌های کارآفرینی امید در راستای اجرا سیاست‌های بازار کار بهره برد.

طایی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با همکاری مراکز کاریابی و مراکز خدماتی کارآفرینی دستگاه‌ها تحت عنوان «تاک دانش» در راستای توانمندسازی و اشتغال آفرینی گام برداریم.

وی با بیان اینکه استانداری هماهنگ‌کننده تمامی نهادها در سطح استان است، خاطر نشان کرد: لازم است بحث اشتغال زیر نظر استانداری پیگیری شود.

در ادامه این دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت کنونی اشتغال، اظهار کرد: در سه ماه پایانی سال گذشته 150 میلیون تومان یارانه به منظور اعطای 200 میلیارد تومان تسهیلات، در اختیار بانک‌ها قرار گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: در سال جاری یارانه پرداختی به بانک‌ها از نقدینگی عمرانی از 10 درصد به 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید