Performancing Metrics

اسنپدراگون 820 در بیش از ۱۱۵ گجت مختلف به عنوان تراشه مورد استفاده قرار گرفته است | اتاق خبر
کد خبر: 337995
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 08:22
در جریان برگزاری کنفرانس جهانی اینترنت موبایل یا GMIC 2016 در کشور چین، کوالکام اطلاعات بسیار جالب توجهی را در مورد نسل جدید تراشه‌ی پرچمدارش یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این تراشه روی بیش از ۱۱۵ گجت مختلف قرار گرفته و روانه‌

اتاق خبر - کوالکام در جریان برگزاری کنفرانس جهانی اینترنت موبایل، اطلاعات بسیاری جالب توجهی را در مورد تراشه‌ی خود به اشتراک گذاشته است. این کمپانی علاوه بر ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد عملکرد و قابلیت‌های اسنپدراگون ۸۲۰، به ارائه‌ی آمار و اطلاعات در مورد استفاده از این تراشه در گجت‌های هوشمند نیز پرداخته است.

در ابتدای ماه مارس میلادی، کوالکام اعلام کرد که توسعه‌دهندگان بیش از ۱۰۰ گجت‌ مختلف را مبتنی بر اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام توسعه داده یا در حال توسعه‌ی آن هستند. این محصولات فقط شامل گوشی‌های هوشمند نبوده و در بین آن‌ها می‌توان گجت‌های مختلفی را نظیر تبلت‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی، روبات و حتی پهپاد مشاهده کرد.

اسنپدراگون 820 در هدست واقعیت مجازی

در جریان برگزاری GMIC که در کشور چین برگزار می‌شود، یان چن وی، قائم مقام کوالکام در بازار چین، به این موضوع اشاره کرده که تاکنون بیش از ۱۱۵ گجت مختلف از اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان تراشه‌ی خود استفاده کرده‌اند.

اسنپدراگون 820 در خودرو هوشمند

همانطور که اشاره کردیم، علاوه بر گوشی‌های هوشمند، گجت‌های دیگری نیز مبتنی بر این تراشه روانه‌ی بازار شده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به هدست‌های واقعیت مجازی، خودروهای هوشمند و سایر گجت‌ها اشاره کرد. بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی که در حوزه‌ی بازی، اینترنت و نمایش محتوا توسعه یافته‌اند، در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد، هرچند خودروهای هوشمند مبتنی بر این تراشه به زمان بیشتری برای عرضه به بازار نیاز دارند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید