Performancing Metrics

تفكر شهيد مطهري ها، سرمايه كشور در مقابله با جنگ نرم است | اتاق خبر
کد خبر: 339014
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 21:35
مسئول امور روحانيون سازمان بسيج مستضعفين كشور گفت: شناخت و اشاعه تفكر مبتني بر آموزه هاي ديني و انقلابي نظير آثار شهيد مطهري، سرمايه كشور در مقابله با جنگ نرم است.

اتاق خبر - حجت الاسلام سيد يعقوب حسيني روز دوشنبه در آئين گراميداشت هفته عقيدتي سياسي و مقام معلم در سالن سوم خرداد دليجان، افزود: دشمنان كشور، تهاجم نظامي را به حمله اعتقادات و تفكر در قالب جنگ نرم تغيير داده اند و راه مقابله با آن مصون سازي فرهنگي و اشاعه شاخص هاي فكري بزرگاني چون استاد شهيد مطهري در بين نسل جوان است.

وي اظهاركرد: غفلت از نهضت آگاهي اسلامي و عقيدتي در شرايطي كه دشمن هجمه همه جانبه غول رسانه اي را براي سرگرم كردن و انحراف جوانان دنبال مي كند، جايز نيست.
حجت الاسلام حسيني ادامه داد: هزاران شبكه ماهواره اي، شبكه هاي اجتماعي رايانه اي و تلفن همراه، نشان دهنده اين است كه دشمن در انحراف فكري مصمم است و ابزارسازي و سرمايه گذاري گسترده اي دارد.
وي بيان كرد: هدف دشمن از جنگ نرم تغيير تدريجي ذائقه نسل جوان و بي تفاوتي از ارزش هاي اسلامي و تربيت و فرهنگ ايراني و انقلابي است.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني شهيد مطهري را نمونه اي از يك انسان جهادگر در زمينه هاي علمي دانست و گفت : بيشتر موفقيت شهيد مطهري در دوران جواني محقق شده است و شفافيت و هدايتگري آثار وي در مسايل اعتقادي و اسلامي و انقلابي ويژگي بارز و مهمي است.
در اين آئين از مربيان و هاديان سياسي شهرستان دليجان تجليل شد. شهرستان دليجان در جنوب استان مركزي 45 هزار نفر جمعيت دارد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید