Performancing Metrics

فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس خردادماه به بهر‌ه‌برداری می‌رسد | اتاق خبر
کد خبر: 339161
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 14:35
فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پردیس در خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و نزدیک به ١٢٥هزار نفر زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار می‌گیرند.

اتاق خبر: شهر جدید پردیس با مساحتی نزدیک به ٩٠ کیلومتر مربع در ١٧ کیلومتری شمال شرق تهران و در مسیر جاده هراز قرار دارد و در طرح جامع مربوط به این شهر، جمعیت آن حدود ٢٠٢هزار نفر پیش‌بینی شده است که به گفته محمد پرورش، مدیرعامل آبفای استان تهران این جمعیت شامل ساکنان شهر جدید پردیس و فازهای یک تا ٥ آن می‌شود و چهار فاز بعدی این تصفیه‌خانه نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، این تصفیه‌خانه تاکنون ٧٥درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پرورش یکی از مزایای مهم بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه را جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به آب سد ماملو عنوان و اظهار کرد:تلاش می‌کنیم به‌رغم کمبود اعتبارات در کم‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌های لازم برای شهرهای جدید و واحدهای مسکن مهر از جمله در پردیس به اتمام برسد.

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: تسریع در بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام و با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان داخلی، امسال در دستور کار قرار گرفته است و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای لواسان، شهریار، پرند، میگون و پیشوا نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید