Performancing Metrics

رضی هیرمندی با آثار تازه‌اش به نمایشگاه کتاب می‌آید | اتاق خبر
کد خبر: 339869
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 12:17
رضی هیرمندی با یک کتاب چاپ اول برای بزرگسالان و سه کتاب تازه برای کودکان و نوجوانان به بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر رضی هیرمندی گفت: «بی خیالِ خونسردی، عصبانی شو» برای بزرگسالان و از سوی نشر فرهنگ جاوید منتشر شده؛ این كتاب مجموعه ای از گفته های طنز آمیز در باره سیاست، سیاستمداران ، اقتصاد و غیره است و متن اصلی در انتشارات راندوم هاوس گردآوری شده است.

مترجم آثار شل سیلوراستاین به کارهای تازه‌اش برای كودكان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: «دیر به مدرسه رسیدم چون....» از  دیوید كالی را نشر افق منتشر کرده؛درنمایشگاه پیشین هم  از همین نویسنده كتاب «مشق شبم را ننوشتم چون ... » عرضه شد و در آینده قرار است كتاب «دشمن» وی آماده چاپ شود. «پنج ستاره آرزو» اثر تریشا رانلز را نشر با فرزندان آماده کرده؛  این كتاب سومین مجلد از مجموعه «قصه های قبل از خواب» است . سال گذشته، ناشر از همین مجموعه، «قصه های دایناسورها چگونه شب بخیر می گویند؟»و «می خواهی چكاره بشوی برایان»  را عرضه كرد.

به گفته هیرمندی، «اگر كتاب بودم» از  ژوزه ژرژی لتریا را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این كتاب مثل بسیاری دیگر از ترجمه های كودك و نوجوان من برای تمام سنین است. «خرگوش مخملی» نوشته مارجری ویلیامز را نشر چكه در اختیار علاقه‌مندان گذاشته؛ این كتاب با مضمون مهر و دوستی و اعتماد به نفس از قدیمی ترین رمان های كودك و نوجوان است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید