Performancing Metrics

هیئت تجاری لهستان به استان البرز سفر می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 340185
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 12:30
هیئت ۱۷ نفره تجاری و اقتصادی کشور لهستان به سرپرستی «هیئت ریسازرد تروزنسکی» رئیس اتاق بازرگانی این کشور روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه وارد استان البرز می شوند.

اتاق خبر: دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در این ارتباط گفت: این هیئت خارجی در راستای تفاهم نامه منعقده در بهمن ماه سال گذشته و با هدف شناخت بازار و آشنایی راه های همکاری اقتصادی مشترک به البرز سفر می کنند.

مسعود قاسمی خاطرنشان کرد: تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور لهستان و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت و سرمایه گذاری از جمله بندهای تفاهم نامه امضا شده با این کشور است.

وی اظهار کرد: در بدو ورود هیئت تجاری بازرگانی لهستان به البرز نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان لهستان و استان البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد: هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تجهیزات کشاورزی، تجهیزات انرژی های خورشیدی، درب و پنجره، تجهیزات معدن و تولید کاغذ، تجهیزات شبکه های مخابراتی و فناوری اطلاعات، تولیدی لباس، ساخت و ساز معماری، زغال سنگ و ... به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت

قاسمی تاکید کرد: تاکنون هیئت های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتغال و تایوان به این استان سفر کرده اند.

 استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است و بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید