Performancing Metrics

توافقات جدید آبی تهران-برلین | اتاق خبر
کد خبر: 340189
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 12:47
در جلسه ویژه‌ای بین مسئولان آبی ایران و آلمان، برخی تفاهمات برای همکاری‌های مشترک در بخش آب و فاضلاب انجام شد.

اتاق خبر_ در جلسه ویژه‌ای بین مسئولان آبی ایران و آلمان، برخی تفاهمات برای همکاری‌های مشترک در بخش آب و فاضلاب انجام شد.

در جلسه ویژه مدیران ارشد وزارت محیط زیست آلمان و مسئولان وزارت نیرو مفاد بخش آب و فاضلاب مرتبط با تفاهم نامه کلی تنظیم شده بین دو دولت ایران و آلمان مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم بر روی آن اعمال شد.

همکاری و تبادل دانش و اطلاعات در زمینه قانون گذاری، استانداردهای کیفی آب، جریان های فاضلاب، توسعه ظرفیت سازی و اثرات زیست محیطی در بخش آب و پساب، همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه های مختلف آب شامل موضوعات اقتصادی و اجتماعی و موضوع مشارکت عمومی، تبادل تجربه در زمینه حکمرانی خوب آب، تبادل دانش و تجارب در زمینه مدیریت بهم پیوسته منابع آب، ارتقاء و اجرا مدیریت منابع آب در حوضه های آبریز رودخانه بوسیله انتقال دانش مرتبط با ساختار، وظائف و ماموریت سازمان های حوضه آبریز (RBOs)، مدیریت مناقشات آبی در بخش های مختلف (مصارف خانگی، کشاورزی، محیط زیست و صنعت)، زیر ساخت ها و فن آوری های هوشمند تامین آب، مدیریت تغذیه آبخوان، ارتقاء مشارکت های عمومی و خصوصی در بخش آب دو کشور از جمله مفاد پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.

مفاد بخش آب و فاضلاب این تفاهم نامه برای امضاء تفاهم نامه کامل توسط وزرای اقتصاد ایران و آلمان در آینده نزدیک آماده شده است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید