Performancing Metrics

شيخ نعيم قاسم پيروزي ائتلاف حزب الله و جنبش امل در استان بقاع لبنان را اعلام كرد | اتاق خبر
کد خبر: 341077
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 23:13
انتخابات شوراهاي شهر و روستا
شيخ « نعيم قاسم» معاون دبيركل حزب الله لبنان پيروزي كامل ائتلاف حزب الله و جنبش امل تحت عنوان « توسعه و وفاداري» را در انتخابات شوراهاي شهر و روستان در استان بقاع در شرق لبنان اعلام كرد.

اتاق خبر - شیخ نعیم قاسم ظهر دوشنبه در كنفرانس خبری در ستاد انتخاباتی حزب الله در شهر بعلبك تاكید كرد كه فهرست توسعه و وفاداری در دو شهر بزرگ بعلبك و بریتال كه انتخابات در آن جنبه سیاسی و توسعه ای داشت، به طور كامل پیروز شد.

وی خاطرنشان كرد كه ائتلاف حزب الله و جنبش امل از 80 حوزه انتخابی ( شهرستان) استان بقاع در 60 حوزه انتخابیه فهرست نامزدهای خود را معرفی كرد و در 20 حوزه نیز مردم را آزاد گذاشت تا به نامزدهای مورد نظر خود رای بدهند.
معاون دبیركل حزب الله با تبریك به برندگان و بازندگان در این انتخابات كه دیروز یكشنبه برگزار شد، گفت كه اكنون زمان كار و توسعه منطقه بقاع لبنان است و باید همدوش و همگرا برای تلاش و كار آماده باشیم.
شیخ نعیم قاسم از مردم به ویژه طرفداران نامزدهای پیروز خواست تا هنگام برگزاری جشن ها از تیراندازی اجتناب كنند زیرا این گلوله ها باید در نبرد با تروریسم صهیونیستی و تكفیری مورد استفاده قرار گیرند.
وی تاكید كرد كه از این پس شوراهای شهر و روستا در سراسر لبنان نباید برای مقاصد سیاسی و حزبی و گروهی مورد سوء استفاده قرار گیرند.
معاون دبیركل حزب الله خاطرنشان كرد كه حزب الله از ظرفیت ها و توانمندی های لازم برای حضور همزمان در میدان های جنگ با تكفیری ها و رژیم صهیونیستی و ورود به كارزار انتخاباتی برخوردار است.
شیخ نعیم قاسم تصریح كرد: اختلافات سیاسی در برخی مناطق نباید مانع تلاش برای نزدیك ساختن دیدگاه ها و مقابله با تروریسم تكفیری و اسرائیلی شود.
وی با بیان اینكه شوراهای شهر و شهرداری ها باید در خدمت مردم و توسعه جامعه لبنان قرار بگیرند، گفت: ما نمی خواهیم شوراها به گروه های حزبی سازمان یافته برای تامین منافع آنها تبدیل شوند.
معاون دبیركل حزب الله تاكید كرد كه مساله شوراهای شهر و شهرداری ها ارتباطی به آمریكا ندارد و آنها نمی توانند در این مسائل ورود كنند و در صورت دخالت ما جلوی آنها را خواهیم گرفت.
شیخ نعیم قاسم از وزارت كشور و دستگاه های امنیتی برای برقراری انتخابات شوراها ، ستادهای انتخاباتی كه در كارزار انتخاباتی فهرست توسعه و وفاداری مشاركت داشتند و نامزدها و گروه های سیاسی و مردم برای برگزاری انتخاباتی نسبتا بدون مشكل قدردانی و تشكر كرد.
انتخابات شوراهای شهر و شهرداری ها و مختارها در لبنان در چهار مرحله و در چهار هفته متوالی به شرح زیربرگزار می شود:
مرحله اول كه دیروز یكشنبه برگزار شد: استان های بیروت ،بقاع و بعلبك و هرمل
مرحله دوم كه یكشنبه هفته آینده شروع می شود: استان جبل لبنان
مرحله سوم كه یكشنبه دو هفته بعد شروع می شود: استان های جنوب و نبطیه
مرحله چهارم كه یكشنبه سه هفته بعد شروع می شود: استان های شمالی ، طرابلس و عكار
قرار است وزارت كشور لبنان تا ساعاتی دیگر نتایج رسمی انتخابات در دو استان بیروت و بقاع را اعلام كند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید