Performancing Metrics

اظهار نظر جالب مربیان کفش ملی و نفت و گاز قبل از نیمه نهایی لیگ هندبال | اتاق خبر
کد خبر: 342030
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 00:31
سرمربیان دو تیم هندبال کفش ملی تهران و نفت و گاز گچساران قبل از رقابت‌ حساس بازی سوم مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ برتر، فینالیست شدن خود را حتمی دانستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال فردا جمعه 24 اردیبهشت ماه در گچساران برگزار خواهد شد. دو تیم مدعی نفت و گاز و کفش ملی که هرکدام در این مرحله یک برد و یک باخت داشته‌اند، شانس خود را برای فینالیست شدن در دیدار نهایی امتحان خواهند کرد.

سرمربی این دو تیم در مورد رقابت فردا با ابراز امیدواری نتیجه را به سود خود پیش بینی کردند.

 

سرمربی تیم هندبال کفش ملی تهران: فردا بازی به نفع ما تمام خواهد شد

حمید صادقی که افت بدنی بازیکنانش را دلیل اصلی باخت رقابت روز گذشته داشت، اظهار کرد: دربازی دوم نیمه نهایی لیگ بچه‌ها از لحاظ بدنی خسته بودند و این باعث شد بازیکنان در شرایط سخت بازی، موقعیت‌ها و گل‌هایی را از دست بدهند که سبب شد بازی را واگذار کنیم.

او با بیان اینکه شرایط آب و هوایی گچساران در نحوه عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است، بیان کرد: بازی کردن در این شهر با این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است، همچنین سالن مسابقه سیستم سرمایشی خوبی نداشت، در نتیجه این مسائل روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشته است. بازیکنان تیم حریف با این شرایط آب و هوایی آشنا هستند. با همه این‌ها پیش بینی من این است که بازی فردا را به نفع خود به پایان خواهیم رساند.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران: بازی در خانه ماست و شرایط روحی بازیکنان بالاست

مهران کیخایی نیز بازی فردا را بازی حساسی دانست گفت: حساسیت بازی فردا بیشتر خواهد شد به دلیل این که یک برد و یک باخت با تیم کفش ملی داشتیم. بازیکنان تیم من، دیروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با توجه به این دو رقابت روحیه‌ی خوبی کسب کردند و به این توان و خودباوری رسیده‌اند که بازی فردا را به نفع خود به پایان برسانند. شرایط موجود به نفع ماست و امیدوارم بتوانم یک بازی خوب آنطور که مستحق آن هستیم و از ابتدای لیگ به دنبال آن هستیم برسیم. شرایط روحی و روانی بازیکنان من خیلی بهتر از حریف است، بازی در خانه ماست و ما از حمایت تماشاچیان برخورداریم.

او همچنین در مورد تیم حریف گفت: تیم کفش ملی هم بازیکنان ملی‌پوش خوب و هم کادر خوبی در اختیار دارد. بازی فردا بازی راحت و آسانی نیست و هرکس که بهتر کار کند و از موقعیت هایی که پیش می‌آید بهتر استفاده کند و همچنین از نظر روحی و روانی بهتر باشد موفق خواهد شد.

تاکنون تیم منیزیم فردوس توانسته است به مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر دست یابد و باید دید با همه‌ی این شرایط دیگر فینالیست این لیگ کدام تیم خواهد بود؟

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید