Performancing Metrics

اوضاع سوریه رو به بهبود است | اتاق خبر
کد خبر: 342185
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 02:50
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به موفقیت‌های رزمندگان اسلام در سوریه علیه تروریست‌های تکفیری گفت: وضع سوریه رو به بهبود است و تروریست‌ها یکی پس از دیگری به دست ارتش پرتوان سوریه و مدافعان حرم به درک واصل می‌شوند.

اتاق خبر - آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر سه روزه خود به کشورهای سوریه و لبنان به عنوان رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و دیدارش با سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی ارتش سوریه افزود: بر اساس گزارش‌های موجود ارتش سوریه و سپاه قدس ایران بیشتر نواحی شهرنشین سوریه را که داعش بر آن ها تسلط پیدا کرده بود را از چنگال آنان خارج کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اغلب نیروهای تروریستی و به ویژه داعش در کوه‌ها و بیابان‌ها مستقرند، گفت: نیروهای مقاومت قول داده‌اند که تمامی مناطق سوریه را از وجود و حضور گروهک‌های تروریستی پاکسازی کنند.
امام‌ جمعه تبریز با اشاره به سرقت دو میلیارد دلاری آمریکا از حساب های بانکی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما نمازگزاران تبریزی از دولت می‌خواهیم که قبل از بازپس گیری اموال و دارایی‌های مسروقه ایران اسلامی از دولت آمریکا، هیچ معامله‌ای با آن‌ها در مورد فروش آب سنگین نداشته باشد.
آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده و برای حفظ هویت دینی و ایرانی خود به جد تلاش کنند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از جوانان گفت: عده‌ای با گذاشتن اسم تندرو به جوانان مومن و متعهد می‌خواهند آن ها را از بدنه جامعه طرد کنند اما نمی‌دانند امثال همین جوانان هستند که در زمان تهدیدات مختلف از جمله تهدیدات نظامی در میدان‌های مبارزه حضور پیدا کرده و جان خویش را فدا می‌کنند.
وی با اشاره به طرح امنیت اخلاقی، از نیروی انتظامی خواست که با توجه به نزدیکی فصل تابستان و امکان افزایش بی‌حجابی در جامعه این طرح را بدون توجه به جوسازی‌های رسانه ای اجرا کند.
آذربایجان شرقی با سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 21 شهرستان است که به غیر از شهرستان خداآفرین در همه آنها امام جمعه مستقر در شهرستان دارند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید