Performancing Metrics

ایران جاذبه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی است. | اتاق خبر
کد خبر: 342485
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 18:03
سفیر فنلاند در ایران:
سفیر فنلاند در ایران گفت: تمدن بسیار بزرگ ایران جاذبه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، هاری کمرانین سفیر فنلاند در ایرانف در دیدار با استاندار لرستان، گفت: در مدت 24 ساعت گردش‌های خوبی از لرستان داشتیم از جمله مجتمع‌های گردشگری و مراکز تاریخی و با فرهنگ و سنت شما به خوبی آشنا شدیم.

وی با بیان اینکه اولین بار است که در لرستان حضور دارم و پتانسیل‌های خوبی را در این استان شناسایی کرده‌ام، اظهار کرد: فنلاند کشور کوچکی است و نسبت به استان شما از توانمندی و پتانسیل‌های کمتری برخوردار است.

سفیر فنلاند تصریح کرد: تکنولوژی کشور ما را اگر با پتانسیل‌های استان شما ترکیب کنیم نتیجه‌ای بزرگ به‌دست می‌آید و زمینه‌های مشترک زیادی می‌تواند موجب همکاری بین استان لرستان و کشور فنلاند شود.

کمرانین اضافه کرد: شرکت‌های فنلاندی مهمی که در جهان فعالیت دارند علاقه‌مند به حضور در ایران و مشارکت در توسعه اقتصادی ایران شده‌اند و تمدن بسیار بزرگ ایران جاذبه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی است.

وی بیان کرد: در زمینه آموزش و فعالیت‌های آموزشی نیز فنلاند آماده گسترش همکاری‌های فی‌مابین است.

سفیر فنلاند افزود: مدیریت تجاری زمینه دیگر همکاری است که فنلاند آماده مشارکت با استان لرستان در این زمینه است.

کمرانین اظهار کرد: در دوهفته آینده وزیر امور خارجه ایران دیداری را از فنلاند خواهند داشت و در این سفر زمینه‌های مشارکت عملی و همکاری اقتصادی فی‌مابین گسترش یابد.

وی تصریح کرد: در تاریخ گذشته در کشور ایران و فنلاند همواره دوستی و همکاری وجود داشته است و حتی در برهه‌ای از تاریخ این دو کشور مرز مشترک داشته‌اند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید