Performancing Metrics

آرسنال با خوش شانسی دوم شد | اتاق خبر
کد خبر: 343270
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 09:57
طعنه هری ردنپ به آرسن ونگر؛
سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام نایب قهرمانی آرسنالی ها در رقابتهای لیگ برتر انگلستان را محصوص یک اتفاق دانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال روز گذشته با توجه به برتری ۴ بر صفر مقابل آستون ویلا و شکست ۵ بر یک تاتنهام مقابل نیوکاسل در جایگاه دوم رقابتهای لیگ برتر قرار گرفت.

هری ردنپ در ستون خود در تلگراف نوشت: «ونگر شایسته قدردانی است چون موفق شده آرسنال را بالاتر از تاتنهام قرار دهد اما من تاتنهام را ترجیح می دهم. اگر بخواهم خیلی رک و راست صحبت کنم باید بگویم آرسنالی ها خیلی خوش شانس بودند که نایب قهرمان شدند. با این حال آنها باید در تابستان چند بازیکن به خدمت بگیرند تا بتوانند به نزدیکی تاتنهام برسند. در حال حاضر هواداران تاتنهام خیلی ناامید هستند اما وقتی گرد و خاک ها فرو نشست همه می فهمند که آنها چه کار فوق العاده ای انجام داده اند.

وی افزود: تاتنهامی ها به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند که این برای دانیل له‌وی ، رئیس باشگاه، اتفاق بزرگی است چراکه بدون حضور در مرحله پلی آف راهی این رقابتها شده اند. آرسنال باید بازیکن بخرد و خیلی کار باید انجام بدهد. آنها واقعا به یک هافبک وسط نیازمند هستند و یک مهاجم جدید که بتواند تیمشان را به سوی جلو پیش ببرد. آنها در بسیاری از مقاطع این فصل در مناطق بسیاری، دارای ضعف نشان داده اند اما من نمی توانم در مورد تاتنهام به هیچ ضعفی اشاره کنم.

ردنپ که قبلا اعتراف کرده در زمان کودکی به همراه پدرش به تماشای بازی های آرسنال می رفته و طرفدار این تیم بوده، گفت: تاتنهامی ها از اینکه سوم شده اند ناراحتند اما آینده آنها واقعا روشن تر از آرسنال خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید