Performancing Metrics

وای فای پرسرعت در جمکران | اتاق خبر
کد خبر: 343748
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 14:42
در آستانه نیمه شعبان، مسجد مقدس جمکران تحت پوشش سرویس وای فای همراه اول نیز قرار گرفت.

اتاق خبر: اپراتور اول اعلام کرد که به منظور رفاه حال زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان، با راه اندازی یک BSC و اضافه کردن ۶ سایت دائمی و ۳ سایت سیار، ظرفیت شبکه این اپراتور نسبت به سال گذشته به بیش از ۳ برابر افزایش یافت.

همچنین برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل ارتباطی در این ایام جشن و شادی، یک سوئیچ و یک BSC از استان اصفهان به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، برای افزایش ظرفیت اینترنت مشترکین همراه اول در جمکران، سرویس وای فای آفلودینگ (wifi offloading) نیز در این ایام راه اندازی شده است. دارندگان بسته های نوترینو می توانند در این مکان از وای فای پرسرعت همراه اول استفاده کنند. این سرویس برای نخستین بار توسط همراه اول و به مناسبت بهره برداری از خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم، در اردیبهشت ماه سال گذشته و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم راه اندازی شد.

همراه اولی ها می توانند برای دریافت تنظیمات و استفاده از این سرویس نوین، wifi گوشی خود را روشن و گزینه help را انتخاب کنند.

قرار است همراه اول در چند نقطه از مسجد مقدس جمکران، ایستگاه هایی را برای پاسخگویی به مشترکین در خصوص نحوه استفاده از سرویس وای فای آماده کند.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، همراه اول از ارائه آواهایی به این مناسبت در فهرست آواهای انتظار خود خبر داد. مشترکین این اپراتور می توانند با ارسال کد آوا به سرشماره۸۹۸۹ از بین آواهای «آه العجل ای امام زمان (عج) با کد ۶۹۵۶۴»، «سلام با کد ۸۲۴۴۷»، «به طه به یاسین با کد ۴۳۴۱۶»، «به طه به یاسین۲ با کد ۶۳۸۱۵»، «روزی تو خواهی آمد با کد۳۲۵۷۲» و «عصر جمعه با امام زمان (عج) با کد ۳۳۴۶۷»، آوای مورد نظر خود را فعال کنند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید