Performancing Metrics

هلاکت فرمانده داعش در شمال عراق | اتاق خبر
کد خبر: 344131
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 18:50
شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از فرمانده عملیات مشترک عراق اعلام کرد: در حملات هوایی به شهر موصل واقع در شمال این کشور، سرکرده گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیده است.

اتاق خبر - به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، فرمانده عملیات آزادسازی نینوا امروز (پنج شنبه) اعلام کرد: والی جنوب موصل به نام «ایوب»در حملات هوایی کشته شده است.
این شبکه خبری در ادامه آورد: این فرمانده ارشد گروهک تروریستی داعش از ساکنان شهرک الشوره واقع در منطقه القیاره بوده است که سوار بر دوچرخه اش هدف حملات هواپیمای جنگی قرار گرفته و کشته شده است.
در مورد مشابه دیگری نیز، ارتش عراق اعلام کرد که در حملات موشکی به منطقه «بروثه» در شمال غرب منطقه «البغدادی» در استان الانبار، شش داعشی به هلاکت رسیدند. این درحالی است که منابع آگاه در استان نینوا دیروز (چهارشنبه) اعلام کردند: عناصر گروهک تروریستی داعش 35 زن را در مرکز شهر موصل ربوده اند.
گروهک تروریستی داعش از زمان اشغال شهر موصل در ژوئن (19خرداد) 2014 تاکنون٬ دست به جنایت های بسیاری علیه مردم این شهر زده و صدها نفر از اهالی شهر موصل را به اتهام های گوناگون به شکل های مختلف و هولناکی اعدام کرده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید