Performancing Metrics

سنگ اندازی مخالفان دولت، مانع تحقق وعده ها برای رسیدن به توسعه نمی شود | اتاق خبر
کد خبر: 344245
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 11:49
نورمفیدی:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اشکال تراشی و سنگ اندازی مخالفان دولت ، مانع تحقق وعده ها و اجرای طرح ها در راستای رسیدن به توسعه نمی شود.

اتاق خبر - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گلستان که با حضور معاون رئیس جمهوری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نقطه مرزی اینچه برون برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید بیانگر موفقیت در برنامه ها و اهداف برای رسیدن به توسعه است و در این میان باید برای مخالفان آرزوی اصلاح و هدایت کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود : دنیا با سرعت در مسیر رسیدن به پیشرفت در حال حرکت است که باید در کشور هم شرایط لازم برای پیشرفت در بخش های گوناگون فراهم شود .
امام جمعه گرگان همراهی و همگامی مجلس دهم با دولت تدبیر و امید را یکی از پیش شرط های مورد نیاز دانست.
نماینده ولی فقیه در گلستان به سفر هیات دولت به این استان در سال 93 اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات این سفر مانند منطقه آزاد تجاری تاکنون اجرا نشده که امیدواریم با برطرف شدن موانع، شاهد چشیدن هر چه بیشتر طعم خدمت به مردم باشیم .
وی تمرکز بر اجرای طرح های مرتبط با حوزه گردشگری و جذب توریست را یکی از راه های اساسی رسیدن استان گلستان به توسعه پایدار دانست .
آیت الله نورمفیدی گفت: اجرای طرح های مرتبط با توسعه گردشگری در جزیره آشوراده یکی از خواسته های اصلی مردم استان و از جمله مصوبات هیات دولت است که تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به نقش مهم و محوری مردم در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : بر خلاف باور برخی افراد، نقش و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی تشریفاتی و تعارف گونه نیست.
در پایان جلسه شورای اداری استان گلستان و با حضور معاون رییس جمهوری و مسوولان استانی بهره برداری از چند طرح و عملیات ساخت چند طرح دیگر در محل گمرک اینچه برون آغاز شد.
احداث بندر خشک در محل گمرک اینچه برون و عملیات دیوار کشی آن و نیز آغاز ساخت محوطه تخلیه آهن آلات از جمله طرح هایی بود که عملیات اجرایی آن با حضور معاون رئیس جمهوری آغاز شد و محوطه بارگیری کلینکر و محوطه حمل و نقل محموله نفت کوره به بهره برداری رسید.
گمرک اینچه برون تنها گمرک خشکی استان گلستان در محدوده شهرستان گنبدکاووس و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع شده و محل اتصال راه آهن قزاقستان - ترکمنستان - ایران در خاک جمهوری اسلامی ایران است.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید