Performancing Metrics

آخرین تحولات بازار میوه | اتاق خبر
کد خبر: 344528
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 19:10
رئیس اتحادیه میوه و سبزی، آخرین تحولات بازار میوه در آستانه نیمه شعبان را مورد اشاره قرار داد و گفت: درحال حاضر عرضه بسیار فراوان و شرایط بازار آرام است.

سید حسین مهاجران درباره آخرین وضعیت بازار میوه در آستانه نیمه شعبان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هم اکنون در فصل برداشت بیشتر میوه‌ها قرار داریم و عرضه این محصولات بسیار فراوان است، بنابراین افزایش تقاضای یک‌روزه نمی‌تواند بر قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه مغازه‌ها به اندازه کافی ذخیره دارند تا تقاضای بازار را در چنین روزی پاسخگو باشند، افزود: قیمت‌ها نوسانی نداشته و وضعیت بازار آرام است.

مهاجران همچنین از ورود هلو و گیلاس به بازار میوه خبر داد و  گفت: هلوی ۶۰ روزه و گیلاس طی چند روز اخیر به بازار عرضه شده‌اند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت هرکیلوگرم هلو را بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت زردآلوی باکیفیت نیز بین ۸ تا ۱۲ هزارتومان و نرخ نوع ریزتر آن بین ۴ تا ۶ هزار تومان است.

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم سیب درختی نیز بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است، افزود: قیمت کیوی از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، ملون از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، هندوانه ۶۰۰ تومان، طالبی از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و موز از ۴۷۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان است.

وی، قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی نو را بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: هرکیلوگرم پیاز از ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان و گوجه فرنگی از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید