Performancing Metrics

وعده معاون وزیر صنعت برای ایجاد 185 هزار شغل صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 344712
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 17:54
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ایجاد 185 هزار شغل جدید تا پایان امسال در بخش صنایع کوچک و متوسط در کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، علی یزدانی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌‎ای که برای امسال پیش بینی شده، این است که با حمایت از 9000 واحد در بخش صنایع کوچک و هزار واحد در بخش صنایع متوسط که راکد بوده یا زیر ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند و نیز حمایت از 2000 طرح صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد بتوانیم 185 هزار شغل جدید در بخش صنایع کوچک و متوسط کشور ایجاد کنیم.

یزدانی تصریح کرد: تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت صنایع بزرگ تقویت صنایع کوچک را به‌ دنبال دارد، گفت: اینکه در فضای پسابرجام عمده سرمایه گذاری‌های خارجی در زمینه صنایع بزرگ باشد جای نگرانی برای صنایع کوچک نیست.

یزدانی صنایع کوچک را صنایع پایین دستی صنایع بزرگ عنوان کرد و افزود: قطعا سرمایه گذاری و تقویت صنایع بزرگ به تقویت صنایع کوچک منجر می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: یکی از سیاست‌های ما پیوند میان صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ است، زیرا صنایع بزرگ هم می‌توانند در تامین مالی واحدهای کوچک کمک کرده و هم می‌توانند سفارش ساخت به واحدهای کوچک بدهند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از انعقاد تفاهم نامه‌ای با فرابورس برای ورود صنایع کوچک به فرابورس خبر داد و اظهار کرد: با این اتفاق و با حمایت‌هایی که از صنایع کوچک خواهیم داشت، یقینا صنایع کوچک کشور تا حد مطلوبی ارتقاء پیدا خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید