Performancing Metrics

اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال بعد از بازی با لهستان | اتاق خبر
کد خبر: 345166
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 10:26
سرمربی تیم ملی والیبال لیست 14 نفره برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را بعد از دیدار با لهستان اعلام می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 31 اردیبهشت راهی توکیو ژاپن شد تا قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی دو بازی تدارکاتی برگزار کند.

ملی‌پوشان در اولین دیدار خود 3 بر 2 برابر چین صاحب برتری شدند و در دومین دیدار نیز چهارشنبه 5 خرداد با لهستان دیدار می‌کنند.

بعد از بازی تیم ملی برابر لهستان "رائول لوزانو" سرمربی تیم ملی فهرست 14 نفره و نهایی خود را برای رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام می‌کند.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، محمدجواد معنوی نژاد و مهدی مرندی 16 بازیکن اعزامی تیم ملی به ژاپن هستند.

با توجه به مصدومیت محمودی و قائمی، لوزانو مباشری و معنوی‌نژاد را هم به توکیو برد تا در صورت عدم بهبود مصدومیت‌ها این دو بازیکن جایگزین شوند. در حال حاضر محمودی و قائمی از بند مصدومیت رها شده‌اند و باید منتظر تصمیم نهایی لوزانو درباره استفاده از این چهار بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی ماند.

خوان سیچلو به عنوان دستیار، محمدرضا تندروان و رحمان محمدی راد به عنوان مربی، آندره اسپر به عنوان مربی بدنساز، نوید مشجری و مهرداد مهران پور به عنوان آنالیزور، دکتر سیامک افروزی به عنوان فیزیوتراپیست و کمال سیف به عنوان مترجم تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از 8 خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در اولین بازی خود به مصاف استرالیا می‌رود.

سه تیم برتر این رقابت‌ها و هم‌چنین بهترین تیم آسیایی مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کنند.

لهستان، فرانسه، ایران، چین، ژاپن، استرالیا، ونزوئلا و کانادا 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید