Performancing Metrics

مرکز حقوق بشر رژیم صهیونیستی با ارتش این رژیم قطع رابطه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 345867
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 07:09
مرکز حقوق بشر رژیم صهیونیستی موسوم به «بتسیلم» روز چهارشنبه اعلام کرد که به همکاری خود با ارتش این رژیم پایان می دهد.

اتاق خبر - به گزارش اسکای نیوز عربی، این گروه حقوق بشری دلیل قطع همکاری با نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی را عدم بررسی شکایت‌های ارسال شده به ارتش اعلام کرد.

این مرکز که مسئول مستند سازی نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین است، اعلام کرد که طی 25 سال گزارش هایی را از نقض حقوق بشر توسط ارتش ارائه کرده است، ولی در موارد بسیار نادری این گزارش ها منجر به تعقیب قضایی شده است.
در این گزارش آمده است: تجربیات ذکر شده باعث شد «بتسیلم» به این نتیجه برسد که دیگر دلیلی برای عدالت ‌خواهی و دفاع از حقوق بشر از راه همکاری با سیستمی که عملکرد واقعی‌ اش در سرپوش گذاشتن بر اقدامات غیرقانونی و حفاظت از متجاوزین سنجیده می‌شود، وجود ندارد.
گروه مذکور با بیان اینکه به مستندسازی و ارائه گزارش درباره نقض حقوق بشر از سوی «اسرائیل» در کرانه باختری ادامه می ‌دهد، افزود: اما ارسال شکایت ها، هماهنگی دیدار میان قربانیان و شاهدان و نگهداری اسناد مختلف برای مقامات بازرسی را قطع خواهد کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش «بتسیلم» آن را جانبدارانه خواند و مدعی شد: نقش دادستانی نظامی نهادینه کردن مبانی قانون و عدالت در ارتش اسرائیل است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید