Performancing Metrics

۱۷۵ كارخانه توليد داروی حوزه دامپزشکی در کشور فعالیت می کند | اتاق خبر
کد خبر: 346405
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 19:39
رئيس سازمان نظام دامپزشكی كشور از فعالیت ۱۷۵ كارخانه توليد دارو و نهاده های دامپزشكی در سطح کشور خبر داد.

اتاق خبر: محمد رضا صفری با اشاره به اینکه۱۷۵ كارخانه توليد دارو و نهاده های دامپزشكی در سطح کشور فعالیت می کند، اظهار داشت: این واحد ها بیش از یک هزار و ۳۰۰داروی حوزه دامپزشکی را تولید می کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون داروهای تولیدی حوزه دامپزشکی کشور از با کیفیت ترین داروهای تولیدی در سطح دنیا به شمار می روند.

رئيس سازمان نظام دامپزشكی كشور اظهار داشت: تولید داروهای دامپزشکی و توجه به این حوزه باید مورد توجه مدیران و مسئولان کشور قرار یگیرد و واحد های تولید دارو در کشور افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از متخصصان حوزه دامپزشکی در بخش تولید دارو های دامپزشکی ضرورت دارد، ادامه داد: حوزه تولید دارو دامپزشکی یکی از پردرآمدترین حوزه های اقتصادی در دنیا به شمار می رود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل ها در حوزه تولید داروهای دامپزشکی در سطح کشور، ادامه داد: توسعه واحدهای تولید دارو های دامپزشکی و تلاش برای صادرات آنها، درآمد قابل توجهی را برای کشور ایجاد می کند.

رئيس سازمان نظام دامپزشكی كشور بیان کرد: رویش گیاهان دارویی در نقاط مختلف کشور یکی از ظرفیت بسیار خوب کشور به شمار می رود که با توسعه واحدهای فراوری و تولید دارو های دامپزشکی از گیاهان دارویی می توان درآمد بسیار خوبی برای کشور ایجاد کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید