Performancing Metrics

زیدان را فصل بعد قضاوت کنید | اتاق خبر
کد خبر: 346582
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 21:18
سیدورف:
هافبک هلندی سابق رئال مادرید می‌گوید قضاوت درباره زیدان زود است و صرف نظر از نتیجه فینال لیگ قهرمانان باید تا فصل بعد صبر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، زین الدین زیدان در صورتی که بتواند همراه رئال مادرید به قهرمانی برسد، کمتر از یک سال پس از قبول هدایت کهکشانی‌ها، توانسته به قهرمانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا برسد. با این حال کلارنس سیدورف معتقد است نباید فعلا درباره زیزو قضاوت کرد.

او درباره این موضوع گفت: در همه دنیا موفقیت را بر مبنای نتیجه ارزیابی می‌کنند ولی من نظر دیگری دارم و می گویم باید برای قضاوت درباره عملکرد زیدان تا سال بعد منتظر بمانیم. فعلا زود است درباره زیدان قضاوت کنیم. من برای زیدان احترام زیادی قائلم و او را انسان بزرگی می‌دانم. کار او را در پیشرفت رئال مادرید در مدت قبل ستایش می‌کنم ولی نمی‌شود در عرض 5 ماه یک مربی را ارزیابی کرد.

سیدورف ادامه داد: علاوه بر آن من فکر می‌کنم این درست نیست تنها به خاطر نتیجه یک مربی را ارزیابی کرد. در سال بعد او این فرصت را دارد تا رئال را بسازد و از ابتدا در کنار تیم باشد و در پایان فصل بعد می‌توان به خوبی درباره او قضاوت کرد و عملکردش را ارزیابی کرد.

کلارنس سیدورف تاکنون 4 بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرده و تنها فوتبالیستی است که با 3 تیم مختلف به این مهم رسیده است. او در سال 1998 در تیم رئال مادرید حضور داشت که در فینال موفق شد یوونتوسی را شکست دهد که زین الدین زیدان را در ترکیب خود داشت.

سیدورف در ارزیابی خود از این دیدار گفت: بازی بین دو تیم متعادل است و سخت است بتوان درباره این بازی نظر داد. بازی خیلی نزدیک است. من قبلا در رئال بودم و از نظر قلبی دوست دارم رئال قهرمان شود ولی معتقدم که اتلتیکو تیم قدرتمند و خوبی است و به همین خاطر باید منتظر بمانیم.

او در پایان گفت: رونالدو در طول سال ها برای رئال تعیین کننده بوده است و می تواند در این دیدار نیز تعیین کننده باشد. من امیدوارم او در رئال بماند و در این تیم بازنشته شود و رکورد های زیادی را بشکند. رئال در خط حمله بازیکنان بزرگی دارد که همه خطرناک هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید