Performancing Metrics

صادرات کالا در لرستان طی امسال ۱۲ درصد افزایش می‌یابد | اتاق خبر
کد خبر: 346771
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 18:34
استاندار لرستان از افزایش ۱۲ درصدی صادرات کالا در این استان طی امسال خبر داد.

اتاق خبر: هوشنگ بازوند پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش صادرات کالا در لرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال باید صادرات کالا در لرستان ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما طی امسال از این میزان بیشتر است عنوان کرد: امروز جلسه ای در این رابطه برگزار که طی دو ماه ابتدای امسال وضعیت صادرات کالاهای غیر نفتی در لرستان به چه صورت بوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه متاسفانه به علت اینکه سامانه صادرات گمرک مشکل فنی داشت ما نتوانستیم در این جلسه گزارش واقعی میزان صادرات کالاهای غیر نفتی لرستان را احصا کنیم گفت: با این وجود پتروشیمی لرستان حدود ۶۰۰ تن طی دو ماه نخست امسال صادرات داشته است.

بازوند با بیان اینکه ما بقی دستگاهها در این زمینه در حال پیگیری در رابطه با میزان صادرات استان هستند گفت: به نظر می رسد برنامه افزایش ۱۲ درصدی صادرات استان طی امسال تحقق یپدا کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۹۶ میلیون دلار صارات کالاهای غیر نفتی را از استان داشته ایم ازود: این میزان طی امسال ۱۲ درصد افزایش خواهد یافت.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید