Performancing Metrics

کشتی با تمام تنگناها ساخته است | اتاق خبر
کد خبر: 347177
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395 - 22:17
رسول خادم:
رییس فدراسیون کشتی گفت: تا زمانی که ابزار کنترل دوپینگ در ایران فراهم نباشد، دوپینگ یک تهدید بزرگ بر روی عملکرد ورزشکاران ایران محسوب می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رسول خادم در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: مجمع به خوبی برگزار شد. بحث مهمی که انجام گرفت در ارتباط با کنترل دوپینگ بود. متاسفانه در کشور ما ابزاری که بتوان دوپینگ را کنترل کند، ناقص است و هرچقدر هم که ما از طریق آموزش تلاش کنیم و تا زمانی که ابزار کنترل دوپینگ و آزمایش‌ها مطابق با استانداردهای جهانی وجود نداشته باشد دوپینگ یک تهدید بزرگ در رابطه با عملکرد ورزشکاران ما محسوب می‌شود. امیدوار هستم که مسئولان ورزش که در این مجمع حضور داشتند این مشکل جدی را پیگیری کنند.

خادم درباره حرف و حدیثهایی درباره ناراحتی جسمی محمد بنا نیز گفت: اگر هر روز به خانه کشتی بیایید می‌بینید که برای مربیان ما این اتفاقات می‌افتد چرا که حجم کار بسیار سنگین و بالا است.

رییس فدراسیون کشتی در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی نیز گفت: به هر حال کشتی بار سنگینی بر دوش دارد. مجموعه ورزشی کشور انتظار قابل توجهی از کشتی دارند. ما هم داریم تلاش می‌کنیم که فضا را آرام نگه داریم. کشتی با تمام تنگناها در این مدت ساخته است. افراد زیادی زجر کشیدند. امیدوارم که نتایج خوبی به دست آید.

او در مورد اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز گفت: کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک پیش‌نویس آن را تدوین کرده است و در دستور هیات اجرایی قرار داده است و پس از تایید هیات اجرایی، مراحل اداری آن طی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید