Performancing Metrics

«لوری هولدن» به گروه حامیان «جانی دپ» علیه «امبر هرد» پیوست! | اتاق خبر
کد خبر: 347728
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 15:03
"لری هولدن" ستاره ی سریال "مردگان متحرک" که در توئیتر خود از "جانی دپ" هنرمند محبوب هالیوودی دفاع کرده بود با واکنش بد روشنفکرنماها مواجه شد.

به گزارش اتاق خبر، "لری هولدن" ستاره ی سریال "مردگان متحرک" که در توئیتر خود از "جانی" ستاره بزرگ سینمای هالیوود دفاع کرده بود با واکنش بد روشنفکرنماها مواجه شد که بدنبال آن سه توئیت گذاشت.

وی در تویتر خود نوشت: "واکنش شدید به فحاشی های یک انسان در شبکه های اجتماعی و اعتراض عمومی برای نشخوار ذهنی کامل و مطلق مهیج می تونه باشه."

وی در توئیت بعدی نوشته: "من، یکی که می رم فیلم جدید "جانی دپ " رو می بینم. زندگی شخصی اونه فقط. شخصی! هیچ کس حقیقت واقعی رو نمی دونه پس فقط ببندین قضیه رو."

در توئیت سوم که اعتراضا بیشتر شده، گفته: "این واضحه که من فقط گفتم 'سریع نتیجه گیری نکنین' حتی یک عکس ممکن نیست که بیان کنه همه ی داستانو."

لری هولدن بعد از گذاشتن تویت سوم با کامنتای افتضاح و فحاشی های طرفداران "هرد" مواجه میشود که در نتیجه یک توئیت طولانی منتشر میکند که خلاصه ش این است که قربانیان خشونت خانگی و اظهاراتشون باید تحت نظارت قانون قرار داشته باشه وتنها هدف من اینکه به سادگی مردمو تشویق کردم که قبل از پریدن روی نتیجه گیری و قضاوت بی جا .. یکم مکث کنن."

اتاق خبر - گروه فرهنگی / شادی پشنگ

نظرات
ADS
ADS
پربازدید