Performancing Metrics

مدل پنجم قیمت‌گذاری زمین | اتاق خبر
کد خبر: 348543
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 10:34
روزنامه دنیای اقتصاد در شماره یکشنبه 16 خرداد در تشریح تیتر یک، نوشت: 10 سیاست مد نظر وزیر راه و شهرسازی برای مدیریت اراضی دولتی که ماه گذشته به سازمان ملی زمین ابلاغ شد، از طریق اعمال «نظام جدید قیمت‌گذاری زمین» به اجرا درمی‌آید.

اتاق خبر - عباس آخوندی اخیرا با انتقاد از نگاه تجاری به زمین‌های دولتی، چهار الگوی «تعیین قیمت» اراضی در دولت‌های پس از انقلاب را حاوی نواقص و اشکالاتی می‌داند.

این روزنامه با انتشار عنوان اتحاد دولت و ملت نباید در هیچ حالتی برهم بخورد، آورد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز جمعه در اجتماع عظیم و پرشکوه قشرهای مختلف مردم در حرم مطهر امام خمینی(ره)، خاطرنشان کردند: هرکسی در مقاطع مختلف ممکن است از دولتی خوشش بیاید یا نیاید که البته ایرادی ندارد اما اتحاد ملت و دولت، نباید در هیچ حالتی بر هم بخورد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: البته انتقاد و مطالبه از دولت بی‌اشکال است و با وحدت منافاتی ندارد اما همان‌گونه که در زمان همه دولت‌ها این توصیه را بیان کرده‌ام، باید مراقب بود نقار و کدورت به وجود نیاید و همه در مقابل تهدیدها و دشمنی‌ها، هم‌دوش و همدل باشند. روزنامه دنیای اقتصاد با درج عنوان صعود تاریخی برای اولین بار، نوشت: این شاید اوج روند چشمگیری باشد که والیبال ایران طی سال‌های اخیر آغاز کرده بود. تحقق رویای صعود به المپیک؛ یعنی حالا ایران در این رشته یکی از قدرت‌های بی‌چون و چراست. صعود و جشنی که به واسطه شکست لهستان با سابقه قهرمانی جهان شیرینی و حلاوتش چندبرابر شد. تیم ایران در سومین بازی از روز ششم مسابقات انتخاباتی المپیک در حالی مقابل لهستان قرار گرفت که شاگردان آنتیگا صعود خود به ریو را در بازی قبلی قطعی کرده بودند. ایران هم از همین سرسنگینی حریف نهایت استفاده را برد و با نتیجه 3 بریک لهستان را شکست داد و صعودش به المپیک را قطعی کرد.
شوک بیکاری به بازار طلا، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: بدترین آمار اشتغال‌زایی آمریکا حدود 6 سال گذشته، باعث جهش 33 دلاری بهای اونس طلا در روز جمعه شد. گزارش وزارت کار آمریکا برای ماه مه که داده‌هایی بسیار بدتر از انتظار داشت،‌ باعث سقوط شاخص دلار و رشد کالاهای پایه شد این اتفاق علاوه بر بازارها چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این روندها بازار داخلی را نیز که روز شنبه تعطیل بود در روز یکشنبه گرفتار خواهد کرد. احتمال دارد امروز همزمان با رشد سکه، دلار تضعیف شود.
روزنامه دنیای اقتصاد با تحلیل عنوان کمپین معرفی اقتصاد ایران، آورد: محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران همه دلسوزان کشور را دعوت کرد تا با هر ابزاری که در اختیار دارند، برای معرفی اقتصاد ایران به سرمایه‌گذاران خارجی اقدام کنند. در کمپین رئیس پارلمان بخش خصوصی، استفاده از هشتگ‌های اقتصادی در شبکه‌های مجازی مدنظر قرار گرفته است. این اقدام رئیس پارلمان بخش خصوصی واکنشی به کمبود اطلاعات از اقتصاد ایران به زبان‌های بین‌المللی است.
این روزنامه در ستون سرمقاله عنوان «شجاعت ارزی» را به قلم رضا بوستانی و پویا جبل‌عاملی منتشر کرد و در ستون گفت و گو به عنوان «نشانه های احیای اوپک در بازار نفت» پرداخت.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید