Performancing Metrics

نتایج سفر هیأت‌های خارجی به زنجان، طی مدت دو سال مشخص می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 348694
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 00:59
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: در یک بازه زمانی دو ساله، نتایج سفر هیأت‌های خارجی به استان زنجان مشخص خواهد شد.

اتاق خبر: غلامحسین جمیلی اظهار کرد: سفر هیأت تجاری و فعالان اقتصادی از کشور رومانی به استان زنجان قطعی شده است.

وی با بیان اینکه این سفر در ابتدا قرار بود در بیست روز گذشته انجام شود، اضافه کرد: به دلیل برخی ناهماهنگی‌های داخلی در خود کشور رومانی، این سفر در چهل روز آینده به استان زنجان انجام خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در سفر چند روزه هیأت اقتصادی و تجاری کشور رومانی به ایران، یک تا دو روز آن به استان زنجان اختصاص دارد.

جمیلی با تأکید بر اینکه هدف اصلی سفره هیأت تجاری رومانی به کشور ایران، استان زنجان است، گفت: با توجه به توسعه همکاری و روابط بین دو کشور ایران و رومانی، در این سفر فعالان اقتصادی رومانی با بررسی گزینه‌های خود در ارتباط با همکاری بین فعالان اقتصادی در زنجان، انجام خواهد شد.

وی در رابطه با نتایج سفر هیأت‌های تجاری و اقتصادی کشورهای مختلف به استان زنجان، بیان کرد: در رابطه با پاسخ این سوال باید گفت که خود ما برای خرید یک کالا در بازار، بررسی‌ بسیاری انجام داده و جوانب مختلف آن کالا را از هر نظر بررسی می‌کنیم که این مورد در رابطه با توسعه روابط با کشورهای خارجی در استان زنجان نیز مصداق دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: کشورهای خارجی و تجار آنها در سفرهای خود به استان زنجان و ایران جوانب مختلف کار را بررسی و سپس زمینه‌های سرمایه‌گذاری مورد نظر خود را انجام خواهند داد که مستلزم زمان دادن به تجار خارجی است.

جمیلی با تاکید بر اینکه در بازه زمانی دو ساله نتایج این سفرها به زنجان به صورت کامل مشخص خواهد شد، افزود: این سفرها تاثیر بسزایی در وضعیت اقتصادی و تولیدی استان زنجان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از هم‌اکنون نیز برخی نتایج در زمینه این سفرها به استان زنجان مشخص شده است، اظهار کرد: توسعه روابط با کشورهای خارجی و تجار استان زنجان با هدف تولید و ارزش افزوده و همچنین رشد اقتصادی برای استان زنجان می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در ادامه تصریح کرد: نخستین جلسه مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری معین زنجان به حضور مؤسسین برای تشکیل هیأت مدیره طی چند روز آینده تشکیل خواهد شد.

جمیلی در رابطه با زمینه‌های کاری این شرکت گفت: شرکت سرمایه‌گذاری معین در واقع یک مجری و یا ابزار برای اطمینان خاطر دادن سرمایه‌گذاران و تجاری است که به دنبال مشارکت در استان زنجان و اطمینان خاطر از روند درست کار خود هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری معین در واقع به علاقمندان و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی که در استان زنجان به دنبال تولید و سرمایه‌گذاری هستند، کمک خواهد کرد.

منبع: فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید