Performancing Metrics

بهینه‌سازی مصرف انرژی در پایانه‌های خارگ، عسلویه، نکا و ماهشهر | اتاق خبر
کد خبر: 348932
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 22:53
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از بهینه‌سازی مصرف انرژی در پایانه‌های خارگ، عسلویه، نکا و ماهشهر خبر داد.

اتاق خبر: سید پیروز موسوی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران، امسال به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است و در راستای تحقق این شعار از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: کاهش میزان مصرف انرژی و استفاده از مدیریت مناسب در زمینه مصرف انرژی از اهمیت بسیار زیادی دارد و در برنامه‌ریزی‌ها تلاش می‌کنیم که بهترین استفاده از انرژی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر مدیریت صحیح و بهینه‌سازی مصرف انرژی در زمینه برق و آب در مناطق عملیاتی این شرکت واقع در خارگ، عسلویه، نکا و ماهشهر تاکید کرد.

موسوی اضافه کرد: توجه دقیق به مصرف انرژی در زمینه آب و برق پر اهمیت است؛ از این رو ضروری است نهایت تلاش خود را برای صرفه‌جویی در مصارف داخلی شركت اعم از ساختمان‌های اداری و تاسیسات انتقال و فوق توزیع برق داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: علاوه بر اقدامات فنی و فرهنگی برای مصارف داخلی، فعالیت‌های خود را بر پایش و اندازه‌گیری در مصرف انرژی متمرکز کنیم.

موسوی بیان کرد: حفظ ذخایر و منابع آب و برق کشور، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است که باید خود را مقید و متعهد در این راستا بدانیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید