Performancing Metrics

بازار و پردیس سینمایی چارسو | اتاق خبر
کد خبر: 349121
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 12:08
بازار چارسو کجاست؟

به گزارش اتاق خبر، مجموعه چارسو نام یک مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی است که شامل مرکز خرید، فودکورت و پردیس سینمایی چارسو می‌شود. این مجموعه درست روبروی پاساژ معروف علاءالدین واقع شده است و محل مناسب، معماری و امکانات مدرنی که دارد باعث شده تا مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد.

charsoo-complex

مجموعه چارسو با معماری مدرن و البته بسیار امن‌تر نسبت به پاساژ علاءالدین

حتی در میان مردم این بازار از بازار موبایل ایران محبوب‌تر است و دلیلی که مردم از آن یاد می‌کنند ساخته شدن این بازار در خیابان جمهوری و نزدیکتر بودن به بازارهای این خیابان و همچنین معماری و فضای مدرن‌تر آن است.

charsoo-complex

این مجموعه در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ قرار دارد. 

برای رسیدن به مجموعه چارسو می‌توانید از مترو استفاده کنید. بهترین ایستگاه مترو برای دسترسی به این مجموعه، ایستگاه سعدی در خط یک متروی تهران است. بعد از رسیدن به این ایستگا و خروج از ایستگاه می‌توانید با اتوبوس‌هایی که از میدان بهارستان به میدان جمهوری تردد می‌کنند استفاده کنید و در ایستگاه پل حافظ از اتوبوس پیاده شوید و به مجتمع چارسو بروید.همچنین اگر استفاده از خط ۴ مترو برای شما راحت‌تر است می‌توانید در ایستگاه تئاتر شهر (که از نظر مسافت به چارسو نزدیک‌تر است) از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه با حدود ده دقیقه پیاده‌روی به خیابان جمهوری بروید و با اتوبوس یا تاکسی و یا ده دقیقه دیگر پیاده‌روی به مجتمع چارسو برسید.

charsoo-complex

فودکورت چارسو

بخش بازار این مجموعه شامل نمایندگی شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ و فروشگاه‌های فروش محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی است. بخش فودکورت هم با حضور برندهای نام آشنای فست‌فود و رستوران‌ها با غذاهایی با کیفیت و قیمت مناسب آماده پذیرایی از شماست.

charsoo-complex

 

پردیس سینمایی چارسو واقع در طبقه هفتم مجموعه، دارای پنج سالن سینما با تکنولوژی صدا و تصویر به‌روز است و محیطی خارجی آن هم با فرش قرمز و معماری زیبا شما را به یاد فرش قرمز جشنواره‌های سینمایی می‌اندازد. همچنین اکران خصوصی و عمومی بعضی از فیلم‌ها به همراه مصاحبه و نشست عوامل فیلم هم اخیراً در این مجموعه برگزار می‌شود. برای خرید آنلاین بلیت‌های این پردیس می‌توانید به سایت (cinemacharsou.com) مراجعه کنید.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید