Performancing Metrics

لایحه نظام جامع رسانه ای به زودی به مجلس ارائه می شود | اتاق خبر
کد خبر: 349287
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 23:08
جلسه برخی نمایندگان با وزیر ارشاد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارسال لایحه نظام جامع رسانه ای به مجلس از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این لایحه به زودی در خانه ملت بررسی می شود.

اتاق خبر - محمد علی وکیلی به جلسه هفته گذشته جمعی از نمایندگان مجلس با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ما هفته گذشته جلسه دوستانه با وزیر ارشاد داشتیم و در این راستا از وی تقاضا کردیم لایحه نظام جامع رسانه ای را هر چه سریع تر به مجلس ارسال کند.
وی با بیان این که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال این لایحه به مجلس استقبال کرد، اظهارداشت: ما از آقای جنتی خواستیم به دلیل آن که جمعی از اهالی رسانه به عنوان نماینده در این مجلس حضور دارند این لایحه را هر چه سریع تر به مجلس ارائه کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که لایحه نظام جامع رسانه ای که در اختیار وزارت ارشاد است لایحه مناسبی است، گفت: در این لایحه جایگاه و حقوق خبرنگاران، جایگاه مولفان و ناشران مشخص شده است.
وی تاکید کرد: دولت قرار است این لایحه را زودتر به مجلس بدهد، لایحه آماده شده است و ان شاءالله این لایحه جزو لوایح اولیه دولت در مجلس دهم خواهد بود.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید