Performancing Metrics

اهدای ویلچر به معلول خرمشهری | اتاق خبر
کد خبر: 349613
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 15:07
توسط کانون معلولان خانه سلامت محله سعادت آباد انجام شد
خدارا شاکرم که در این مسیر توانستیم بخشی از وظایف خود را جامع عمل بپوشانیم ، ما باید در مسیر حضور معلولان اقدام کرده و تجهیزات لازم را برای این عزیزان فراهم کنیم.

به گزارش اتاق خبر، کانون معلولان خانه سلامت محله سعادت آباد با مشارکت خانه جهاد و ایثار پس از پیوستن به کمپین جمع‌آوری درب بطری و جمع نمودن تعداد فراوانی از درب بطری های را با مشارکت عمومی شهروندان در جهت حفظ محیط زیست و همراهی معلولان نیازمند، در جلسه شورایاری و هیئت امنا موفق به خریداری و اهدای دو عدد ویلچر به معلولان نیازمند شدند.

جمالی مدیر سرای محله سعادت آباد در این خصوص گفت: خدارا شاکرم که در این مسیر توانستیم بخشی از وظایف خود را جامع عمل بپوشانیم ، ما باید در مسیر حضور معلولان اقدام کرده و تجهیزات لازم را برای این عزیزان فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: سرای سعادت آباد خود را موظف می داند تا در هر مسیری که توانایی همراهی معلولان در جهت کارآفرینی و تشکیل جلسات کاربردی اقدام نماید.

جمالی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور کانون معلولان و طی جلسات کاربردی در این مسیر برنامه ریزی نموده تا بتوانیم از حضور اکثریت این عزیزان بهره مند گردیم.

محمد رضا امینی دبیر کانون معلولان خانه سلامت محله سعادت آباد در رابطه با این اقدام شایسته عنوان کرد:   به سهم خود از حضور ارزشمند تک تک دوستانی که در این طرح علاوه بر مشارکت اجتماعی در مسیر توانمندسازی افراد دارای معلولیت گام برداشته­اند، صمیمانه تشکر نموده و برایشان سلامتی آرزومند هستم. برخی افراد بدون اینکه از ویلچر استفاده کنند، دچار معلولیت هستند و ما وظیفه داریم که با شناخت از نیازهایشان به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر جهت حضور معلولین با مشکلات اساسی مواجه است عنوان کرد: ما در تدوین قانون جزو کشورهای کاملی می باشم اما متاسفانه در اجرای قانون دچار کوتاهی می شود.

امینی ادامه داد: در جشن نیمه شعبان با برگزاری جنگ شاد با رویکرد توانمندسازی معلولان ، متاسفانه شاهد حضور حداقل این افراد هستیم و علت اصلی این مسئله عدم امکانات و تجهیزات لازم در شهر و حتی مراکز خدماتی فرهنگی میباشد. من نیز به عنوان دبیر کانون معلولان و عضو کوچ جامعه معلولین حمایت مسئولین منطقه را در این مسیر خواستارم و از شما بزرگواران میخواهم نگاهمان را نسبت به معلولین تغییر داده زیرا این عزیزان نیازمند ترهم نبوده و تنها خواسته آنان ایجاد مناسبات لازم برای عرضه توانمندی و بهره گیری از دانش اساتید می باشد.

در ادامه جلسه طی نامه ای از سوی امینی دبیر کانون معلولان به اعضای هیئت امنا خواستار ایجاد آسانسور و برنامه های آموزشی و فرهنگی در سرای سعادت آباد و  حضور معلولین در جهت ایجاد انگیزه های اجتماعی و اقتصادی ارسال شد که پس از بررسی برنامه ها تمامی اعضا جهت احداث آسانسور و ایجاد حضور معلولین در تمامی عرصه ها موافقت نمودند.

در پایان مراسم ویلچر به هموطن معلول خرمشهری توسط سرای سعادت آباد تقدیم گردید.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید