Performancing Metrics

«کاپیتان» 200 میلیونی چینی | اتاق خبر
کد خبر: 349641
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 06:58
سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و کمیک استریپی «کاپیتان آمریکا»، به یک فروش کلان 200 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای چین دست پیدا کرد.

به گزارش اتاق خبر، این فروش بالا پس از 31 روز نمایش عمومی در این کشور پرجمعیت آسیایی، نصیب محصول جدید شرکت فیلم سازی مارول شده است.

شرکت مارول این اکشن ابرقهرمانانه را با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه کرده و برای تولید آن، مبلغ 250 میلیون دلار هزینه کرده است.

در حال حاضر، فروش هفتگی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به حدود 4 میلیون دلار رسیده است. برای همین، اهل فن بعید می دانند فروش کلی آن در چین به 250 میلیون دلار برسد.

با رقم فروش 200 میلیون دلاری، قسمت سوم این مجموعه فیلم ابرقهرمانانه تبدیل به سومین فیلم پرفروش سال 2016 سینماهای کشور چین شده است.

تا به امروز، انیمیشن کامپیوتری «زوتوپیا» با فروشی 236 میلیون دلاری، در صدر فیلم های خارجی جدول گیشه امسال سینماهای چین قرار دارد. این فیلم محصول کمپانی والت دیزنی است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، در حالی که صاحبان سالن های سینما در چین از این موفقیت های بالای مالی خشنود هستند، منتقدان سینمایی ناراحتی خود را پنهان نمی کنند.

علت نارضایتی منتقدان داخلی، موفقیت کلان دو محصول خارجی و جای خالی تولیدات بومی در جدول گیشه نمایش سینماهای کشور است.

آن ها ابراز امیدواری می کنند تا قبل از پایان سال جاری میلادی، چند فیلم چینی موفق به روی پرده سینماها رفته و موقعیت دو فیلم پرسروصدای هالیوودی را از آن ها بگیرند.

این در حالی است که فانتزی چینی «پری دریایی کوچولو» با فروشی 526 میلیون دلاری در صدر جدول گیشه نمایش سال 2016 سینماهای چین قرار دارد.

طی هفته ای که گذشت، «مردان ایکس: آپوکالیپس» به روی پرده سینماهای چین رفت. این فیلم در سه روز اول نمایش خود، حدود 60 میلیون دلار فروش کرد.

با این رقم فروش، تازه ترین قسمت این مجموعه اکشن ابرقهرمانانه در صدر جدول هفتگی نمایش سینماهای چین قرار گرفت. یکی از دلایل موفقیت فیلم در چین، حضور فن بینگ بینگ بازیگر مطرح کشور در آن بوده است.

جام جم

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید