Performancing Metrics

تنزل انقلابی گری خطری بزرگ برای نظام است | اتاق خبر
کد خبر: 350358
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 02:12
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین دولت و ملت نقش احزاب در تحقق این امررا بسیار مهم و تعیین کننده خواند و افزود: تنزل انقلابی گری خطری بزرگ برای نظام است.

اتاق خبر - علی کیهانیان درباره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حفظ وحدت بین ملت و دولت افزود: حضرت امام خمینی (ره) حفظ شئونات دینی و اسلام ناب محمدی و وحدت کلمه را دو نکته اساسی و شرط بقای نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کردند.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با تاکید بر این دو ضرورت برای حفظ نظام، مجددا وصیت نامه امام(ره) و سفارش ایشان را بازخوانی کردند.
کیهانیان بیان کرد: برای جلوگیری از به نتیحه رسیدن فعالیت های نفوذی های حکومتی و حتی منافقینی که ممکن است در بین ملت شیطنت کنند تاکید بر این دو موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: مردم باید ضمن رصد کردن فعالیت های دولت و در بعضی مواقع ملت نماها، برای ایجاد وحدت کلمه و انسجام بین ملت و دولت تلاش کنند.
این استاد دانشگاه همچنین درمورد فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انقلابی گری، تنها راه پیشرفت و تحقق اهداف است، تصریح کرد: اسلام مترقی، اسلامی انقلابی و همچنان تحولگرا است نه متحجر و واپسگرا، لذا پس از گذشت 37 سال از انقلاب اگر روحیه انقلابی گری در ملت، حکومت و حاکمیت کاهش یابد می تواند به عنوان یک خطر جدی، تهدید کننده بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزودند: هرکسی در مقاطع مختلف ممکن است از دولتی خوشش بیاید یا نیاید که البته ایرادی ندارد اما اتحاد ملت و دولت، نباید در هیچ حالتی بر هم بخورد.
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: البته انتقاد و مطالبه از دولت بی اشکال است و با وحدت منافاتی ندارد اما همانگونه که در زمان همه دولتها این توصیه را بیان کرده ام، باید مراقب بود نقار و کدورت به وجود نیاید و همه در مقابل تهدیدها و دشمنی ها، همدوش و همدل باشند.
ایشان با تأکید بر «وحدت قوای سه گانه» افزودند: وحدت، منافاتی با عمل به وظایف قانونی قوا ندارد اما نباید با احساسات شخصی یا جناحی، همدلی و همراهی قوا را خدشه دار کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: باید از بیان حرف هایی که «دو جریانی»، «دو قطبی گری» و «تخاصم» به وجود می آورد، خودداری کرد تا دشمن، همه ایران را یکپارچه ببیند.
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان در نوعی آسیب شناسی از روند حرکت نظام افزودند: بعد از رحلت امام بزرگوار (ره)، در هر مقطعی که انقلابی عمل کردیم، پیشرفت به دست آوردیم و هر دوره ای که از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.
ایشان خطاب به همه قشرهای مختلف مردم گفتند: می توان در این مسیر با شیوه انقلابی حرکت کرد که در آن صورت، پیشرفت قطعی است و می توان با شیوه دیگری حرکت کرد که در چنین وضعیتی، سرنوشت رقت باری رقم خواهد خورد و ملت ایران و اسلام سیلی خواهد خورد.
ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید