Performancing Metrics

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 352068
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 14:52
رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان:
رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با اشاره به اجرای طرح های پیشگیرانه این نیرو طی خرداد ماه ۹۵، گفت: در این راستا ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۷۹ نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ رضا بینقی ضمن اشاره به اجرای سه طرح پیشگیرانه توسط این نیرو طی خرداد ماه سال جاری، افزود: طرح جمع آوری فروشندگان و حمل سلاح سرد، جمع آوری معتادان و ولگردان یکی از این برنامه ها بوده است.

وی، پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق، فرآورده های نفتی، ورود و توزیع مشروبات الکلی را از جمله طرح های پلیس با رویکرد پیشگیرانه ذکر کرد و افزود: پیشگیری از سرقت مغازه، منزل، اماکن خصوصی، بانک ها و طلافروشی ها نیز سومین طرح پلیس در ماه جاری بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان همچنین گفت: در قالب این طرح ها ۷۹ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

بینقی از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز خبر داد و گفت: دو دستگاه خودرو، توقیف و مقادیری مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع پیشگیری در برنامه ها و فعالیت های پلیس در اولویت قرار دارد، افزود: برای ارتقای امنیت و آرامش مردم این گونه برنامه ها تداوم خواهد داشت.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید