Performancing Metrics

تصاویر بیشتری از روابط دوستانه دونالد ترامپ و بیل کلینتون منتشر می شود | اتاق خبر
کد خبر: 352721
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 18:50
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف امروز (یکشنبه) به نقل از آرشیو ملی آمریکا خبر داد که تصاویر بیشتری از رفاقت بیل کلینتون و دونالد ترامپ منتشر می شود.

اتاق خبر - آرشیو ملی آمریکا که سوابق رسانه ای دوران ریاست جمهوری کلینتون را در اختیار دارد، اعلام کرد که بنا به درخواست تارنمای بازفید (Buzzfeed) و طبق قانون آزادی اطلاعات آمریکا، تصاویر مشترک کلینتون و ترامپ را در 9 سپتامبر (19 شهریور) آتی منتشر می کند.
بر اساس این درخواست، 496 تصویر از شرکت بیل کلینتون در یک مراسم خیریه در برج ترامپ و همچنین حضور این دو در مسابقات تنیس اوپن آمریکا منتشر می شود. تمامی این تصاویر مربوط به سال 2000 و آخرین ماههای ریاست جمهوری کلینتون است.
خانواده کلینتون در سال 2005 در مراسم ازدواج دونالد ترامپ و همسر سومش ملانیا شرکت کردند. شبکه تلویزیونی ای بی سی نیز پیشتر گزارش داده بود که بیل کلینتون و دونالد ترامپ در سال 2015 و پیش از اعلام نامزدی او، تماس تلفنی کوتاهی داشتند.
تصاویر حضور خانواده کلینتون در مراسم ازدواج ترامپ مدتهاست که در دسترس عموم قرار دارد. بیل کلینتون سالهاست که عضو یکی از باشگاه های گلف ترامپ است و تصاویر ایشان به همراه رودی جولیانی و مایکل بلومبرگ (شهرداران پیشین نیویورک) نیز در اینترنت منتشر شده است.
دونالد ترامپ در گذشته بارها به عضویت احزاب گوناگون آمریکا در آمده و بنا به گفته خود به دمکراتها و جمهوریخواهان کمک های نقدی قابل توجهی کرده است.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید