Performancing Metrics

امام جمعه زنجان: داعش ادامه تفکر خوارج است | اتاق خبر
کد خبر: 355596
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 16:27
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تشکیل و ظهور گروه های تکفیری همچون داعش، ادامه تفکر خوارج در تاریخ اسلام است.

اتاق خبر - حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم احیای شب قدر به شرایط استجابت دعا اشاره کرد و افزود: دعا نقش کلیدی در رسیدن انسان به کمالات معنوی و مادی دارد.
وی به شرایط کنونی در منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: در زمان حاضر جوامع اسلامی به شدت نیازمند وحدت هستند، چرا که دشمنان اسلام علیه اسلام و مسلمانان متحد شده اند و سعی دارند با اختلاف افکنی فرقه ای در داخل جهان اسلام، مسلمانان را به خود مشغول کنند.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ثمره ظهور گروه های تکفیری و وقوع جنگ و درگیری در داخل جوامع اسلامی، تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: اکنون توان جوامع اسلامی به جای پرداختن به امور مهم تر، صرف مقابله با گروه های تکفیری می شود.
وی به فرازهایی از زندگی مولای متقیان، حضرت امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: شهادت امام علی(ع) همچون زندگی اش، مظلومانه بود.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مزار امام اول شیعیان تا زمان حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، مخفی و پنهان بود، اظهار کرد: مظلومیت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) تا بدان حد بود که بعد از شهادتش نیز احساس امنیت برای اهل بیت عصمت و طهارت وجود نداشت.
امام جمعه زنجان اضافه کرد: راه نجات جهان اسلام و مسلمانان از شر فتنه ها، تمسک به دو گوهر گران بهای قرآن و عترت است.

ایرنا

94410

نظرات
ADS
ADS
پربازدید