Performancing Metrics

حمله به فرودگاه استانبول نشانگر اولویت مبارزه با تروریسم است | اتاق خبر
کد خبر: 355873
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 12:28
«استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که حملات انتحاری فرودگاه استانبول نشان می دهد که اولویت باید مبارزه با تروریسم باشد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه النشره، «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه حمله تروریستی روز سه شنبه به فرودگاه آتاتورک شهر استانبول ترکیه را که بیش از ۴۰ کشته و ده ها زخمی برجای گذاشت، نشان دهنده اولویت مبارزه با تروریسم برشمرد.

دی میستورا در کنفرانسی خبری اظهار داشت که انتقال سیاسی در سوریه به خشکاندن منابع تروریسم کمک خواهد کرد. وی همچنین تصریح کرد که میزان دسترسی به مناطق تحت محاصره در سوریه همچنان ناکافی است.

دی میستورا در خصوص زمان ازسرگیری مذاکرات صلح سوریه نیز اعلام کرد که تاریخ مشخصی برای این مذاکرات مشخص نشده است و برای توافق در خصوص زمان ازسرگیری مذاکرات مذکور تلاش می کند.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در عین حال تاکید کرد که برای نزدیک سازی دیدگاه طرف های سوری پیرامون انتقال سیاسی در این کشور تلاش می کند.

دی میستورا همچنین اعلام کرد که حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه در خصوص تضمین مشارکت کردها در مذاکرات صلح این کشور با دشواری هایی مواجه است.

94105

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید