Performancing Metrics

بی صبرانه منتظر همکاری دوباره با مورینیو هستم | اتاق خبر
کد خبر: 356222
تاریخ انتشار: 12 تیر 1395 - 09:53
ایبراهیموویچ:
زلاتان ایبراهیموویچ خوشحالی خود را بابت حضور در منچستریونایتد و کار با مربی سایق خود ابراز کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، زلاتان ایبراهیموویچ ۳۴ ساله طی ۱۸۰ بازی برای پاری سن ژرمن توانست ۱۵۶ گل به ثمر برساند و از زمانی که در سال ۱۹۹۹ کارش را با مالمو شروع کرده است در چهار لیگ مختلف ایتالیا، اسپانیا- هلند و فرانسه قهرمانی در لیگ را تجربه کرده است. او همچنین طی ۱۶۲ بازی برای تیم ملی سوئد موفق شده است ۶۲ گل به ثمر برساند و بعد از یورو ۲۰۱۶ نیز از تیم ملی خداحافظی کرد.

ایبراهیموویچ درباره حضور در منچستریونایتد گفت: خیلی خوشحال هستم که به منچستریونایتد پیوستم و بی صبرانه منتظر بازی در لیگ برتر هستم. دیگر همه می دانند چقدر از همکاری دوباره با مورینیو خوشحالم و نیازی نیست که بگویم منتظر همکاری دوباره با او هستم. او مربی فوق العاده ای است و من بی صبرانه منتظر چالش جدیدی برای تیمم هستم تا بتوانم در این چالش جدید برای تیمم بازی کنم. تاکنون از دوران بازی خودم راضی هستم و امیدوارم مثل قبل دوران خوبی در انگلیس داشته باشم.

او در ادامه گفت: از همین امکانات تمرین مشخص است که یونایتد باشگاه بسیار بزرگی است و به تیم بسیار بزرگی آمدم. منتظرم تا با بازیکنان تیم آشنا شوم و کارم را شروع کنم. بسیار خوشحال هستم که به تیم اضافه شدم و دوست دارم هر چه سریع تر کارم را در یونایتد شروع کنم. تصمیم من برای حضور در یونایتد خیلی آسان بود. 

ژوزه مورینیو نیز درباره حضور مورینیو در یونایتد گفت: زلاتان نیاز به معرفی ندارد. آمار او به خودی خود بیانگر خیلی چیزها درباره او است. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و همیشه ۱۰۰ درصد توان خود را برای تیم نشان می دهد. او در لیگ های سخت و مختلف توانسته است به قهرمانی برسد و حالا فرصت بازی در بهترین لیگ جهان را دارد و من مطمئن هستم او از این فرصت نهایت استفاده را خواهد کرد تا به تیم کمک کند در این لیگ به قهرمانی برسد. من مطمئن هستم استعداد بالای زلاتان باعث خوشحالی هواداران یونایتد می‌شود و تجربه بالایش نیز به بازیکنان جوان تیم کمک می کند تا پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید