Performancing Metrics

آماده برگزاری نمایشگاه | اتاق خبر
کد خبر: 356375
تاریخ انتشار: 13 تیر 1395 - 11:01
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از آمادگی برای برپایی نمایشگاه "توریسم درمانی" در کردستان عراق خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، کیوان کاشفی در مورد آمادگی استان برای برپایی نمایشگاه توریسم درمانی در عراق، اظهار کرد: این آمادگی به طور کامل در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: اولویت اول ما برای برپایی این نمایشگاه اقلیم کردستان عراق است و نمایشگاه را در دو بخش خدمات و تکنولوژی برگزار خواهیم کرد.

کاشفی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه کار چندان سختی نیست، تصریح کرد: فقط باید مجوزهای لازم اخذ و منابع مالی آن تامین شود که خوشبختانه  با برقراری مجدد مشوق‌ها از امسال شرایط برگزاری نمایشگاه بیش از پیش فراهم است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، توریسم درمانی را یکی از زمینه‌های مهم توسعه استان برشمرد که اخیرا سرمایه‌گذاری روی آن بیشتر مورد توجه است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایشگاه توریسم درمانی، قصد داریم نمایشگاه "توانمندیهای استان" را نیز در عراق برگزار کنیم که برای این کار نیازمند اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت هستیم.

کاشفی در ادامه از برنامه‌ریزی برای رونق صادرات استان هم خبر داد و گفت: خوشبختانه مشوق‌های صادراتی دوباره برقرار شده که اگرچه رقم آن کم است، اما برای شروع مناسب است.

وی از صادرات حدود سه میلیارد دلاری استان در سال گذشته یاد کرد که 1.4 میلیارد دلار آن متعلق به تولیدات داخل استان بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه افزود: آمارهای سه ماهه امسال نیز وضعیت صادرات استان را مثبت نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید