Performancing Metrics

حضور نمایندگانی از فراکسیون‌های امید و ولایت در فراکسیون مستقلین | اتاق خبر
کد خبر: 356487
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 07:03
جعفرزاده مطرح کرد:
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که برخی اعضای دو فراکسیون امید و ولایت به دنبال تشکیل فراکسیون مستقلین هستند.

اتاق خبر - غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: تعداد 21 نفر از نمایندگان به عنوان هیات موسس فراکسیون مستقلین جلساتی را با یکدیگر داشته‌اند و هر کسی که وارد این فراکسیون می‌شود باید میثاق‌نامه را امضا کند.

وی افزود: اعضای این فراکسیون کسانی هستند که نه در فراکسیون امید هستند و نه در فراکسیون ولایت. در واقع بعضی از نمایندگان به دلیل کم‌لطفی‌هایی که در دو فراکسیون شده و تمامیت‌خواهی آنها به دنبال تشکیل فراکسیونی هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مشی فراکسیون مستقلین کاملا اعتدالی است، یادآور شد: اعضای فراکسیون مستقلین در انتخابات ریاست مجلس از آقای لاریجانی حمایت می‌کردند اما در بقیه ارکان هیات رئیسه حامی لیست امید بودند و در واقع از هر دو فراکسیون خواهند بود.

جعفرزاده درباره تعداد اعضای فراکسیون مستقلین نیز اظهار کرد: ما خیلی با کمیت کاری نداریم زیرا نمی‌خواهیم که اعضای فراکسیون صرفاً سیاهی‌لشگر باشند. به اعتقاد ما مهم این است که در این فراکسیون تعداد مشخصی حرف واحدی بزنند.

نماینده مردم رشت در پایان گفت که نتیجه  عملکرد این فراکسیون در روزهای حساس مجلس و طرح‌ها، لوایح، استیضاح‌ها و سوال از وزرا روشن‌تر خواهد بود.

ایسنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید