Performancing Metrics

ایسلند فقط توپ بلند ارسال نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 356526
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 09:54
دشان:
سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است ایسلند تیم خوب و باکیفیتی است و تیمش نباید ایسلند را دست کم بگیرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرانسه و ایسلند فردا دوشنبه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان خواهند رفت.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه پیش از این دیدار گفت: از ابتدای هفته خود را برای این دیدار آماده کردیم و می‌خواهیم با تمام توان برابر ایسلند به میدان برویم. بازیکنانم برای این بازی آماده هستند و مطمئنم در هر بازی تمام توان خود را نشان خواهند داد. برای موفقیت در یک تیم استعداد کافی نیست و باید یک تیم باشیم تا به موفقیت برسیم.

دشان ادامه داد: حقیقت فوتبال در حال حاضر این است که برای موفقیت باید متحد و مثل یک تیم باشیم. درست است که در بازی ولز و بلژیک هم، استعداد به کمک ولزی ها آمد ولی این فقط در خط حمله ولزی‌ها بود که در یک ثانیه استفاده کردند. در همه دیدارها تیم‌هایی که نظم و سازماندهی بالاتری داشته باشند موفق تر هستند.

او در ادامه گفت: ایسلند تیمی نیست که فقط توپهای بلند ارسال کند. آنها بازی گروهی خوبی دارند. توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و بازیکنان باکیفیتی دارند. احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. ایسلند بازیکنان کوچکی ندارد و خیلی از بازیکنان آنها در لیگ برتر بازی می‌کنند. از بازیکنانم میخواهم در این بازی شروع خوبی و پایان خوبی داشته باشند. این خوب نیست که بازی را خوب شروع کنیم ولی در پایان کم بیاوریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید