Performancing Metrics

تنها مدیرکل بانوی گمرک ایران رفت | اتاق خبر
کد خبر: 356803
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 21:01
«سکینه سیاحی» تنها مدیرکل بانوی گمرک ایران طی مراسمی تودیع شد.

اتاق خبر: طی چندین سال گذشته در استان فارس همواره حضور یک مدیر کل زن در جلسات اقتصادی و اداری به چشم می آمد که این مدیر آرام و ساکت بدون هیچگونه حاشیه تنها به دنبال پیشرفت و توسعه مجموعه گمرک استان فارس و رفع مشکلات فعالین اقتصادی بود.

سکینه سیاحی پس از هشت سال خدمت در حالی جای خود را به یک مدیر کل مرد می دهد که می توان از فعالیت های گسترده این بانوی مدیر در استان به انتقال گمرک شیراز به منطقه ویژه اقتصادی، راه اندازی گمرک در شهرستانها و همکاری با فعالین اقتصادی استان طبق قانون اشاره کرد.

حضور فعالین اقتصادی فارس در مراسم تودیع و معارفه تنها مدیر کل بانوی گمرک ایران چشم گیر بود که این حضور و نگرانی آنها نشان از موفقیت بانوی مدیر فارس داشت.

طی این جلسه عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز، گفت: مدیریت یک بانوی فارسی زمانی بیش از گذشته به چشم می آید که ببینیم این مدیریت در خانه و زندگی شخصی نیز موفق بوده است.

یلدا راهدار تاکید کرد: طی چندین سال گذشته فعالیت های گمرک استان فارس به گونه ای موفقیت آمیز برای فعالین اقتصادی استان بوده که به طور حتم ادامه این مسیر می تواند رشد و توسعه را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بازهم شاهد حضور و فعالیت مدیران بانو در استان فارس باشیم.

در ادامه معاون استاندار فارس نیز گفت: حجم فعالیت گمرک فارس طی سالهای اخیر افزایش داشته و شاهد افزایش حجم صادرات بودیم.

عنایت الله رحمانی افزود: با توجه به جایگاه استان فارس که از استعدادهای زیادی برخودار است تلاش شد شاخص های استان متناسب با توانمندی های ارتقاء یابد و نقش محوریت فارس در جنوب کشور به خوبی ایفا شود.

وی تصریح کرد: در ارتباط با اقدامات نرم افزاری در گمرکات فارس تلاش و برنامه ریزی به نحوی پیش رفت که گمرک از سطح اداره کل به جایگاه نظارت کل ارتقاء یافت.

معاون استاندار فارس در خصوص گمرکات لامرد و لارستان نیز گفت: نیازمند هستیم که مجوزهای گمرکی در این دو شهر صادر شود.

رحمانی ادامه داد: در مبحث اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات برای نفوذ در بازارهای جهانی نیازمند هستیم امار پایه ای قابل قبول داشته باشیم که معتبر ترین پایه این آمار صادراتی باید از مبادی گمرکات استانها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد رحیمی به عنوان مدیر کل جدید گمرک فارس معرفی شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید