Performancing Metrics

بازسازی شبکه برق روستای بیرق تبریز | اتاق خبر
کد خبر: 356818
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 21:41
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت و بازسازی شبکه آسیب دیده روستای بیرق، برق به این منطقه بازگشت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افشین روشن میلانی یکشنبه با اعلام خبر فوق افزود: به دنبال بارش باران و تگرگ، شبکه برق روستای بیرق آسیب دید و برق مناطقی از این روستا قطع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: در اثر این حادثه تعداد ۲۶ اصله تیر فشار ضعیف و ۴۵ دستگاه کنتور تخریب شد که خسارت وارده بالغ بر یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد و پاره شدن چهار و نیم کیلومتر سیم شبکه، تخریب ۲۷ دستگاه چراغ روشنایی معابر و قطع بیش از یکهزار و ۴۰۰ متر کابل مشترکین از دیگر خسارات این حادثه به شبکه برق بود.

وی از بازسازی شبکه برق این روستا در ساعات اولیه حادثه خبرداد و تصریح کرد: با وجود مشکلات کار در معابر روستایی، همکاران این شرکت در قالب ستادمدیریت بحران با پنج اکیپ عملیاتی از امورهای نوسازی، ائل گلی و اداره برق باسمنج به محل اعزام و نسبت به رفع خطر و شروع عملیات اقدام نمودند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز احساس همدلی و تعهد انسانی کلیه عوامل مستقر در مناطق در جهت  تسریع در نیرو رسانی و بازگشت به وضعیت اولیه را به عنوان   اصلی ترین شاخص این عملیات برشمرد.

روشن میلانی در پایان گفت: انجام سریع مانورهای کاهش بار پست های فوق توزیع، آمادگی و حضور به موقع همکاران در منطقه، استقرار سریع تجهیزات و ماشین آلات در مناطق و وجودامکانات، تجهیزات وماشین آلات متناسب با وضعیت مناطق آسیب دیده از عوامل موفقیت این شرکت در مدیریت بحران بود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید