Performancing Metrics

همکاری کمیسیون بهداشت با معاونت قوانین مجلس برای تنقیح قوانین حوزه سلامت | اتاق خبر
کد خبر: 356879
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 01:51
سخنگوی کمیسیون بهداشت خبر داد:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور معاون قوانین و نظارت رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: قرار شد تعامل بهتری بین کمیسیون و معاونت نظارت برقرار شود.

اتاق خبر - محمد نعیم امینی فرد در تشریح دستور کار جلسه امروز - یکشنبه- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: معاونان قوانین و نظارت رئیس مجلس بنا به درخواست اعضای کمیسیون در این جلسه حضور داشتند که در رابطه با بحث نظارت قرار شد تعامل بهتری بین کمیسیون و معاونت نظارت برقرار شود و جلسات به طور مداوم ادامه داشته باشد.
نماینده مردم ایرانشهر در ادامه گفت: بنا به درخواست معاون قوانین رئیس مجلس نیز مقرر شد که ما یک تعامل دوسویه هم با دستگاه‌های دولتی زیرمجموعه کمیسیون مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و هم با معاونت قوانین مجلس در جهت تنقیح قوانین داشته باشیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: علاوه بر این موضوعات مساله سومی که قرار است در آینده اعضای کمیسیون به آن توجه داشته و با هیات رئیسه در این مورد گفت وگو شود در ارتباط با وزارتخانه های مرتبط با کمیسیون بهداشت است که بر اساس ماده 56 آیین نامه داخلی مجلس از شمول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خارج شدند و می بایست مسائل این دستگاه ها در کمیسیون پیگیری شود.
وی ادامه داد: اگرچه مهمترین وزارتخانه‌ای که کمیسیون بهداشت با آن در ارتباط است و باید همکاری بیشتری با آن داشته باشد وزارت بهداشت است ولی در عین حال در تلاشیم تا امورات مرتبط با دستگاه‌هایی مانند سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی، بیمه های اجتماعی و هلال احمر برابر ماده 56 آیین نامه داخلی مجلس در کمیسیون بهداشت جدی تر پیگیری شود.
به گزارش خانه ملت، همچنین در جلسه امروز نامزدهای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در مجامع مختلف جهت معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید