Performancing Metrics

دنبال ایجاد انقلاب در بایرن مونیخ نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 358654
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 16:09
آنچلوتی:
سرمربی بایرن مونیخ در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد و عنوان کرد برای اقدامات انقلابی به این تیم نیامده است.

کارلتو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ در ۳ فصل گذشته همراه پپ گواردیولا توانست به قهرمانی در بوندسلیگا برسد ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و نتوانست از مرحله نیمه نهایی بالاتر برود. در نهایت مسئولان این تیم تصمیم گرفتند تا کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

کارلو انچلوتی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی بایرن مونیخ گفت: خیلی خوشحالم به عنوان سرمربی بایرن مونیخ کار خودم را شروع کردم. حضور در این تیم پرافتخار آرزوی هر مربی است و من هم خیلی دوست دارم که بالاخره به این مهم در کارنامه مربیگری خودم رسیدم و هدایت بایرن مونیخ نیز به من سپرده شد. در چند سال گذشته پپ گواردیولا کار مهمی در بایرن مونیخ انجام داد و عملکرد خیلی خوبی در این تیم داشت. قرار نیست در بایرن مونیخ کارهای انقلابی انجام دهم. من ادامه دهنده راه گواردیولا خواهم بود. او روز آخر برای من به زبان ایتالیایی نامه نوشت و برای من آرزوی موفقیت کرد که این به زبان ایتالیایی بود که برای من خیلی خوب بود. می دانم که در بایرن مونیخ همه دوست دارند تا فوتبال هجومی ارائه دهند و مردم فوتبال هجومی در بایرن مونیخ را دوست دارند و من هم اینجا هستم تا به این درخواست پاسخ دهم و بتوانم فوتبال هجومی در بایرن ارائه دهم. ترکیب خیلی خوبلی از بازیکنان را در اختیار دارم و دوست دارم بعد از مطالعه بازیکنانم خیلی زود کارم را در تیم جدید خود شروع کنم.

سرمربی جدید بایرن مونیخ در ادامه گفت: امسال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته ایم و به همین خاطر می خواهیم به هدفمان که ارائه فوتبال زیبا و قهرمانی است برسیم. بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم ها و بهترین باشگاه ها در جهان است و خیلی خوشحال هستم در این باشگاه بزرگ و با قدمت کار خواهم کرد و کارم در این تیم ادامه سنت باشگاه است.

کارلتو ادامه داد: بعید می کنم در ادامه خرید جدیدی داشته باشیم. به نظرم اضافه شدن هوملس و رناتو به تیم توازن و هماهنگی بخشیدند و باشگاه هم دیگر تمایلی به خرید بازیکنان جدید ندارد. البته تا ۳۱ آگوست بازار همچنان باز است و همه می توانند خرید جدیدی داشته باشند ولی فکر نکنم دیگر بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.

بایرن مونیخ قهرمان فصل قبل بوندسلیگا و جام حذفی آلمان باید در سوپرجام این کشور نیز به میدان برود و در ادامه آماده فصل جدید لیگ آلمان خواهد بود. البته بایرنی ها اینبار امیدوار خواهند بود تا بتوانند در لیگ قهرمانان نیز موفق باشند و بعد از چند سال به قهرمانی برسند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید