Performancing Metrics

استاندار: تبریز را به الگوی جذب سرمایه های خارجی تبدیل می کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 358848
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 12:32
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: تبریز را به الگوی شهرهای ایران در جذب سرمایه های خارجی تبدیل می کنیم.

اتاق خبر:اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه در آئین افتتاح هتل کالای لاله پارک تبریز با حضور رئییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: به عنوان نماینده دولت در این استان اعلام می کنم که از همه سرمایه گذارانی که دل در گرو ایران و آذربایجان دارند، حمایت می کنیم و تمام و کمال در خدمت آنان هستیم.
وی در این آئین از همه مدیران آذربایجان شرقی خواست تا با مجموعه هتل لاله پارک که مقدمه جذب توریست و توسعه گردشگری شهر تبریز است، همکاری کنند.
وی جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جزو وظایف ذاتی و ماموریت مسئولان این استان عنوان کرد و افزود: با تکیه بر اعتبارهای دولتی نمی توان چرخ های توسعه را به حرکت در آورد و در این مسیر باید سرمایه گذاران بخش غیردولتی نیز جذب شوند.
وی گفت: سرمایه گذاران موجود در آذربایجان شرقی باید به اندازه ای حمایت شوند که مشوقی برای سایر سرمایه گذاران باشند و زمینه سرمایه گذاری های جدید در سطح استان فراهم تر شود.
وی افزود: بر خلاف کسانی که سرمایه های خود را از داخل کشور به خارج می برند، سرمایه گذاران مجموعه لاله پارک تبریز حاصل کار خود در کشورهای دیگر را به ایران منتقل و در شهر تبریز سرمایه گذاری کردند.
وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی گفت: زمینه های لازم برای بازدید گردشگران خارجی را علاوه بر تبریز از جاذبه های متنوع این استان فراهم خواهیم کرد.
شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی است؛ این شهر از سوی اجلاس کشورهای اسلامی به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید