Performancing Metrics

«مالاریا» مهرماه اکران می شود! | اتاق خبر
کد خبر: 359055
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 04:53
فیلم سینمایی «مالاریا» تازه ترین ساخته پرویز شهبازی با مضمون اجتماعی مهرماه روی پرده سینماها می رود.

به گزارش اتاق خبر، مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی «مالاریا»  درباره تغییرات فیلم و امکان نمایش آن گفت: فیلم سینمایی «مالاریا» بعد از نمایش در جشنواره فیلم فجر با بازخوردهای متعددی مواجه شدیم از جمله برخی از صحنه ها احساس می شد که با موبایل گرفته شده درحالی که تمام فیلم با دوربین حرفه ای فیلمبرداری شده بود به همین دلیل با نظر آقای شهبازی تدوین مجدد انجام شد و به طور مثال صحنه هایی که احساس می شد موبایلی است به گونه ای کراپ شد که کاملا سینمایی ارایه شود.

خبرگزاری فارس: «مالاریا» مهرماه اکران می شود/تدوین مجدد و کوتاه شدن فیلم

 

وی ادامه داد: حدود 5 یا 6 دقیقه از فیلم در تدوین مجدد کوتاه شد و هم اینک فیلم توسط شورای بازبینی دیده شده و با صحبت هایی که به دفتر پخش (فیلمیران) انجام شده مهرماه فیلم همزمان با بازگشایی دانشگاه به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «مالاریا» ششمین شاخته پرویز شهبازی است.  فیلم «دربند» ساخته قبلی پرویز شهبازی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمبرداری را از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

فیلم داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید