Performancing Metrics

تجهیز سامسونگ گلکسی نوت 7 به پورت USB-C | اتاق خبر
کد خبر: 360256
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 22:50
با اضافه شدن پورت USB نوع C کاربران قادر خواهند بود سرعت انتقال دیتا را افزایش دهند و باتری را سریع تر شارژ کنند.

اتاق خبر- یک ویدیوی تازه منتشر شده از سوی ویتنام نشان می دهد که پورت USB نوع C در گلکسی نوت 7 حضور خواهد داشت. هنگامی که وب سایت واردات و صادرات هند در لیست های خود به وجود یک نسخه جدید از هدست Gear VR سامسونگ اشاره کرد نیز به نظر می رسید که همین ایده روی کار باشد. به این دلیل که تمامی دستگاه های Gear VR فعلی فقط با پورت میکرو USB کار می کنند، سامسونگ تصمیم گرفته روی یک نسخه جدید از هدست Gear VRکه بتواند با پورت USB نوع C سازگار شود کار کند و ظاهراً همین اتفاق در گلکسی نوت 7 نیز خواهد افتاد.

این ویدیو به سه کابل شارژر متفاوت اشاره می کند. یکی از آنها کابل USB نوع C برای گوشی مایکروسافت لومیا 950 است. دو مدل دیگر کابل های سفید رنگ هستند که توسط سامسونگ در ویتنام ساخته شده اند. یکی از این کابل ها به کانکتور میکرو USB و دیگری به پورت نوع Cمجهز شده است. دور کابل USB نوع C را یک بسته بندی پلاستیکی پوشانده که این بسته بندی حاوی شماره مدل N930 است و متعلق به فبلت جدید و در راه عرضه سامسونگ است.

 

با اضافه شدن پورت USB نوع C کاربران قادر خواهند بود سرعت انتقال دیتا را افزایش دهند و باتری را سریع تر شارژ کنند. سامسونگ گوشی گلکسی نوت 7 را در طول مراسم Unpack که در تاریخ دوم آگوست و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد رونمایی می کند.

منبع: عصر ایران

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید