Performancing Metrics

مخالفت فدراسیون دوچرخه سواری با انصراف قادر میزبانی از المپیک | اتاق خبر
کد خبر: 360415
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 16:06
فدراسیون دوچرخه سواری در واکنش به کناره گیری میزبانی از المپیک، با تصمیم او مخالفت کرد.

قادر ميزباني

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، قادر میزبانی یکی از سه دوچرخه‌سوار  المپیکی ایران به دلیل این که مهدی سهرابی، هم تیمی او در لیست اصلی  اعزامی دوچرخه‌سواران به  المپیک حضور ندارد، قصد داشت به نفع سهرابی از  شرکت در  المپیک 2016 ریو انصراف دهد که رئیس فدراسیون با این موضوع مخالفت کرد.

متن انصراف میزبانی به شرح زیر است:

اینجانب با تشکر از انتخاب بنده برای المپیک و با توجه به مسیری کاملا سربالا و سنگین  پیش بینی شده که الحق باید دوچرخه سواران سربالا رو برای کسب نتیجه بهتر از المپیک قبل به این مسابقه اعزام شوند، ولی با توجه به علاقه و اشتیاق دوست و هم تیمی من مهدی سهرابی به حضور در المپیک برای چهارمین بار و اعتراضات ایشان به بنده و نحوه انتخاب تیم، برای جلوگیری از ایجاد فضای مسموم و آلوده در ورزش ایران عزیز و همچنین جلوگیری از تفرقه در تیم سربلند شهرداری اعلام می‌کنم که با وجود حس خدمت به ایران سرفراز حاضر به کناره گیری از المپیک هستم تا رفتار و اخلاقهای پهلوانیدر جامعه ورزشی ما از بین نرود.
با آرزوی موفقیت برای ورزش کشورمان

قادر میزبانی

 

بعد از انتشار بیانیه قادر میزبانی، خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری با این موضوع مخالفت کرد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این نامه قادر میزبانی گفت: اینجا مساله شخصی نیست که آقای میزبانی بخواهد به خاطر روحیه پهلوانی و بزرگی اش از تیم ملی کنار بکشد. قادر میزبانی سرباز ایران است و باید با تمام قوا در میدان بزرگ المپیک حاضر شود. اینجا پای منافع ایران و یک ملت در میان است و از همه دوستان می خواهم تا اجازه بدهند نمایندگان شایسته کشورمان در فضایی بدون حاشیه و استرس به موفقیت در المپیک فکرکنند. ما رسما با این موضوع مخالفیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید