Performancing Metrics

توقعی از والیبالیست ها در المپیک نیست | اتاق خبر
کد خبر: 360717
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 05:48
بازیکن سابق تیم ملی والیبال:
بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال ایران برای نخستین مرتبه در المپیک حضور خواهند یافت و نمی توان از آنان توقع زیادی داشت.

به گزارش اتاق خبر، «بهنام محمودی» افزود: والیبال ایران بعد از سال ها تلاش، سهمیه بازی های المپیک را به دست آورد و برای نخستین مرتبه در این آوردگاه بین المللی شرکت می کند.
وی گفت: مسابقات رشته های مختلف المپیک از جمله والیبال در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و نمی توان از تیم ایران در نخستین حضور توقع زیادی داشت، زیرا تمام تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال تجربه حضور بیشتری نسبت به ایران دارند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران در رقابت های مختلف سابقه شکست تیم هایی چون برزیل و آمریکا را دارد، اما نباید توقع داشت که در المپیک نیز موفق به شکست آنان شویم. توانایی تیم ها در المپیک به مراتب بهتر از دیگر تورنمنت های جهانی است.
وی تاکید کرد: اگر تیم ملی والیبال ایران موفق به صعود از گروه خود در دور مقدماتی شود، عملکرد قابل قبولی است و اگر در مراحل حذفی حریفان را شکست دهد، شگفتی ساز شده است.
محمودی درباره عملکرد والیبال ایران در لیگ جهانی نیز گفت: واقعیت این است که تیم ایران بعد از مسابقات انتخابی المپیک شرایط خوبی از نظر فیزیکی نداشت و بدن بازیکنان به دلیل فشار این مسابقات دچار افت شد. سفرهای طولانی و شرایط متنوع آب و هوایی نیز این مشکلات را مضاعف کرد و طبیعی بود که تیم ایران عملکرد خوبی نداشته باشد.
این کارشناس والیبال تاکید کرد: همین که در لیگ جهانی با کسب رتبه هشتم در سطح یک این رقابت ها ماندیم، عملکرد خوبی است و باید برای المپیک، ملی پوشان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم.
تیم ملی والیبال ایران چهارم مرداد برای حضور در سی و یکمین دوره بازی های المپیک راهی ریودوژانیور برزیل می شود و ابتدا در کمپ تیم های ملی والیبال برزیل اردو می زند و در دو دیدار تدارکاتی به مصاف این تیم می رود سپس راهی دهکده اسکان ورزشکاران بازی های المپیک می شود.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک از 16 تا 31 مرداد ماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود و از ایران 63 نفر در 14 رشته ورزشی برابر حریفان جهانی خود صف آرایی می کنند.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید