Performancing Metrics

رحماندوست کارگاه مهارت قصه گویی را برگزار می کند | اتاق خبر
کد خبر: 360778
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 18:18
در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی؛
دومین جلسه کارگاه مهارت قصه گویی با حضور مصطفی رحماندوست در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی برگزار می شود.

اتاق خبر: با اعلام برنامه های هفته اول مردادماه اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دومین جلسه کارگاه مهارت قصه گویی توسط مصطفی رحماندوست در این بازه زمانی برگزار می شود.

به این ترتیب، دومین نشست کارگاه «مهارت قصه گویی» روز دوشنبه ۴ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می شود.

اما در روز دوشنبه، جلسه دیگری از کارگاه های این اندیشگاه برپا می شود و به موجب آن، اولین نشست از سلسله نشست های «آشنایی با فلسفه کانت» در همین روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸، با حضور شهین اعوانی دانشیار موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برپا می شود.

فرهاد توحیدی دیگر سخنرانی است که در اولین نشست از سلسله نشست های «نسبت روانشناسی و فیلمنامه از منظر پرداخت شخصیت» در این اندیشگاه حاضر شده و به سخنرانی خواهد پرداخت. این برنامه هم روز یکشنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

سومین نشست از سلسله نشست‎های گفتگوی دانشجویی با عنوان «تفکر انتقادی» هم دیگر برنامه این هفته اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی است که روز چهارشنبه ۶ مرداد برگزار می شود. این برنامه با حضور و سخنرانی حسن امینی دکترای فلسفه علم و مدرس تاریخ علم دانشگاه تهران از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ همراه خواهد بود.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید